וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק חתם בפנר אולקר, דילייני לקובאן

חבר חדש להיקמן בטורקיה. גארד באיירן דחה מספר הצעות כדי לחתום ברוסיה. דרייפר באנדולו אפס. באנקי במילאנו עד 2016

שחקן באיירן מינכן מלקולם דילייני מאוכזב. Sebastian Widmann, GettyImages
עובר לקובאן. דילייני/GettyImages, Sebastian Widmann

שוק ההעברות באירופה ממשיך לספק החתמות מסקרנות ומי שממשיכה לשחק תפקיד היא פנרבחצ'ה אולקר. פחות מיממה לאחר ההודעה הרשמית של הטורקים על החתמתו של ריקי היקמן, היום (רביעי) הם צירפו שם חדש ולא פחות מסקרן לקו האחורי. אנדרו גאודלוק, שבעונה שעברה הוליך את קאזאן לגמר היורוקאפ, חתם לשנתיים ויוסיף עוד כוח אש לסגל המוכשר של ז'ליקו אוברדוביץ'. גאודלוק (1.91, 25) נחשב לאחד הסקוררים הטובים באירופה, ורשם אשתקד עונה בכורה ביבשת הישנה. הוא העמיד ממוצעים של 18.8 נקודות, 3.1 אסיסטים, 2 ריבאונדים ו-2.3 שלשות למשחק ביורוקאפ.

קודם לכן שיחק גאודלוק בליגת הפיתוח של ה-NBA והוכתר ל-MVP של העונה. גם בליגה המזרח אירופית היה גאודלוק שחקן המפתח של קאזאן ואף זכה ב-MVP של הליגה. פנרבחצ'ה, שזכתה באליפות טורקיה, שחררה אמש את רשמית את בו מקאלב, לינאס קלייזה, אילקאן קרמאן ובאריס ארמיס.

לוקה באנקי מאמן מילאנו. ברני ארדוב
נשאר בבירת האופנה. באנקי/ברני ארדוב

* על פי דיווחים ברחבי אירופה, מלקולם דילייני עוזב את באיירן ומינכן ועומד לחתום בקובאן תמורת 2.5 מיליון דולר לעונה. דילייני נחשב לאחד השמות החמים בשוק ההעברות הנוכחי, ודחה הצעות מצסק"א, אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה כדי להצטרף לקבוצה הרוסית. דילייני הוביל את באיירן מינכן לאליפות בעונה שעברה ואף הוליך אותה לטופ 16 ביורוליג.

*רכז נוסף שהיה בשוק חתם היום בטורקיה: דונטיי דרייפר, בשנתיים האחרונות בריאל מדריד, חתם באנדולו אפס ויצטרף לקבוצה של דושאן איבקוביץ'. איבקוביץ' קיווה להחתים את מילוש תאודוסיץ', עימו שיתף פעולה בהצלחה בנבחרת סרביה, אך כשהרכז האריך את חוזהו בצסק"א, הוחלט להחתים את דרייפר. לאמריקאי יש דרכון קרואטי, מה שיאפשר לו לשחק לא כזר.

* באיטליה מדווחים שמאמן מילאנו, לוקה באנקי, יאריך את חוזהו בבירת האופנה עד 2016. 'גאזטה דלו ספורט' פרסם כי המאמן, שהוביל את מילאנו לאליפות ראשונה זה 18 שנה, הגיע מסיינה בעונה שעברה. כמו כן, גאני לוואל וסי ג'יי וואלאס צפויים לעזוב.

* קרסימיר לונצ'אר, הסנטר הקרואטי של חימקי מוסקבה בארבע העונות האחרונות, חתם לשנתיים בשורות ולנסיה אלופת היורוקאפ.

* אקס הפועל ירושלים די ג'יי סטרוברי חתם בקרשיאקה הטורקית. הגארד בילה את העונה שעברה בציבונה הקרואטית, בצרפת ובפורטו ריקו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
די. ג'יי. סטרוברי שחקן הפועל ירושלים עם שרון דרוקר. מגד גוזני
עכשיו בטורקיה. סטרוברי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully