וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד סיכם עקרונית לשנתיים באלמריה

החלוץ הישראלי יחזור לליגה הבכירה בספרד ויטוס בשבוע הבא כדי לערוך בדיקות רפואיות. על המו"מ פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

תומר חמד, נבחרת ישראל, חוגג שער מול לוקסמבורג. Yves Logghe, AP
משתדרג. תומר חמד/AP, Yves Logghe

תומר חמד סיכם עקרונית לשנתיים באלמריה מהליגה הראשונה בספרד. החלוץ הישראלי, 27, סיים את חוזהו במאיורקה וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אחת מהקבוצות איתן הוא ניהל משא ומתן היא אלמריה. בחמד התעניינו מספר קבוצות בשבועות האחרונים, ביניהן גם מכבי תל אביב, אך הוא העדיף להמשיך לשחק בחו"ל. חמד יטוס בשבוע הבא לספרד כדי לעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן הוא יחתום על חוזהו.

חמד בן ה-27 שיחק במאיורקה בשלוש העונות האחרונות, שתיים בליגה הראשונה ואחת בליגת המשנה. ב-96 הופעות בסך הכול, הוא כבש 23 שערים ובישל חמישה נוספים. לשיאו הגיע בעונת 2012/13, אז הוא כבש 11 שערים. במחזור הלפני אחרון הוא נפצע ונאלץ להיעדר תקופה ארוכה, דבר שפגע בהכנות שלו לעונה החולפת.

חמד שמחזיק גם בדרכון פולני, החל את הקריירה במכבי חיפה, אבל מיעט לקבל בה הזדמנויות ונשלח לתקופות השאלה במכבי הרצליה, בני יהודה ואחי נצרת. בעונת 2010/11 קיבל סוף סוף דקות משחק משמעותיות במדים הירוקים. הוא כבש 18 שערים בכל המסגרות (13 בליגה), סייע לקבוצה לזכות באליפות, קיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל ובקיץ הצטרף למאיורקה. בנבחרת ישראל הספיק לכבוש 9 שערים ב-14 הופעות.

אלמריה נאבקה בעונה שעברה נגד הירידה, אך לבסוף סיימה במקום ה-17 וניצלה. את הקבוצה מאמן פרנסיסקו ובין השחקנים הבולטים שלה ניתן למצוא את הקשר האחורי ורסה ואת קשר נבחרת ניגריה, רמון עזיז. הקבוצה האנדלוסית כבר צירפה לאחרונה שחקן אחר שסיים את חוזהו במאיורקה: המגן הימני צ'ימו נבארו.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully