וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: מארי הודח, דג'וקוביץ' שרד, פדרר עלה

האלוף הושפל מול דימיטרוב, הסרבי גירד ניצחון נגד צ'יליץ', פדרר שייט מול ואוורינקה, קיריוס בחוץ. האלפ ובושאר בחצי הגמר

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
בשיניים. דג'וקוביץ'/AP

טורניר ווימבלדון מתקדם לעבר שלבי ההכרעה, ואחרי הדחתו של המדורג 1 בעולם רפאל נדאל, הגיע היום (רביעי) תורו של האלוף המכהן ללכת הביתה. אנדי מארי הגיע למפגש מול גריגור דימיטרוב ברבע הגמר בלי ששמט ולו מערכה אחת, אך מול הבולגרי הנהדר זה לא הספיק לו והוא הובס 6:1, 7:6, 6:2 והודח בבושת פנים. נובאק דג'וקוביץ' לעומת זאת, כבר נקלע לפיגור של 2:1 במערכות מול מארין צ'יליץ', אבל הצליח לשרוד, להפוך את המשחק ולהעפיל לחצי הגמר. רוג'ר פדרר הזכיר שיש לו עוד המון מה למכור, בטח על הדשא וחזר מפיגור מערכה לניצחון מצוין מול בן ארצו סטניסלס ואוורינקה. ניק קיריוס, שהדהים את רפאל נדאל, לא הצליח להתמודד מול העוצמות של מילוש ראוניץ'.

אצל הנשים: סימונה האלפ המלהיבה פגשה את סאבין ליזיקי ושלחה אותה הביתה אחרי פחות משעה. בחצי הגמר היא תתמודד מול ג'ני בושאר המעולה שעבדה קצת יותר קשה מול אנג'ליק קרבר שהדיחה את מריה שראפובה.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
לזה הוא ממש לא ציפה. מארי/AP

גברים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 1 בטורניר) - מארין צ'יליץ' (קרואטיה, 26) 1:6, 6:3, 7:6, 2:6, 2:6

המדורג ראשון בטורניר ניצח את הקרואטי ב"דרבי" בכל תשע הפעמים הקודמות בהן השניים נפגשו, אלא שהפעם העשירית הייתה כנראה הקשה מכולם. נולה שייט במערכה הראשונה, אבל צ'יליץ' התעורר ועם שתי מערכות נהדרות הצליח לבצע מהפך והתקרב לסנסציה. ברגע האמת דג'וקוביץ' הוכיח איזה שחקן ענק הוא, העלה הילוך והפך את המשחק עם שתי מערכות מעולות וניצחון.

נולה שבר פעמיים במערכה הראשונה וזכה בה בקלות, אבל הקרואטי לא הרים ידיים, לקח את המערכה השנייה ובשלישית, שבר כדי להגיש ליתרון במערכות. דג'וקוביץ' שבר בחזרה, אלא ששובר השוויון הלך לצ'יליץ' והוא טיפס ל-1:2.

את המערכה הרביעית פתח נולה עם שבירה בזכות טעות של צ'יליץ'. הקרואטי המשיך לפשל ושגיאה כפולה שלו סידרה לדג'וקוביץ' עוד שבירה, בדרך ל-0:3 מבטיח. הסרבי המשיך בשלו ועלה ל-1:5. דג'וקוביץ' לא עצר, לקח את המערכה עם 2:6 וקבע מערכה חמישית.

נולה פתח גם את המערכה החמישית כמו שצריך ועם שבירה, כשהוא נראה הרבה יותר נינוח. צ'יליץ' לא ויתר ושמר על מרחק סביר, כשהוא מנסה לשבור בחזרה. עוד שבירה של דג'וקוביץ' וזה כבר 2:5 והוא בדרך לחצי הגמר. זה נגמר עם עוד 2:6 קליל, נולה ברביעייה האחרונה.

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. AP
כבר הוביל 1:2 במערכות. צ'יליץ'/AP

אנדי מארי (בריטניה, 3) - גריגור דימיטרוב (בולגריה, 11) 6:1, 7:6, 6:2

אחרי רפאל נדאל, גם האלוף המכהן הולך הביתה. לראשונה מאז 2008, אנדי מארי (3) לא מצליח להעפיל לחצי הגמר בווימבלדון, ויריבו? הבולגרי הנהדר (11) רושם חצי גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה, ולמי ששכח, זו בסך הכל הפעם הראשונה בה הוא צולח את הסיבוב השני באול אינגלנד. מדהים.

מארי, שהגיע למשחק מבלי ששמט ולו מערכה אחת בדרך, פשוט לא תפקד. בסט הראשון כלום לא עבד לבריטי, שסיפק שני ווינרים בלבד (!) בדרך להפסד 6:1, ובשני הגיע לשובר שוויון, אך לא עמד בפני ההגשות המעולות של יריבו ונכנע 7:6. בפיגור 3:2 במערכה השלישית ביצע האלוף היוצא שגיאה כפולה, אפשר ליריבו לעלות ל-2:4 ולאחר מכן ל-2:5. מי שציפה לקאמבק ראה את מארי נשבר פעם נוספת, מפסיד 6:2 והולך הביתה הרבה יותר מוקדם משחשב.

סטניסלאס ואוורינקה (שוויץ, 5) - רוג'ר פדרר (שוויץ, 4) 3:6, 7:6, 4:6, 4:6

הדרבי המסקרן הסתיים בניצחון של המדורג 4 על המדורג 5. פדרר, בטורניר החביב עליו, השיג ניצחון 14 מתוך 16 מפגשים מול ואוורינקה. לאחר שהשניים ראו את נבחרתם מודחת מהמונדיאל בצורה דרמטית, עלו שני החברים הטובים אל כר הדשא בעצמם ו-ואוורינקה התעורר ראשון עם ניצחון במערכה הראשונה. אלא שפדרר היה חד, לקח את שובר השוויון במערכה השנייה ומשם הכול כבר הלך לו הרבה יותר קל. ואוורינקה טעה הרבה, פדרר נזקק לשבירה אחת בכל מערכה ולקח את המשחק כדי להעפיל לחצי הגמר, בפעם התשיעית בקריירה ורק השנייה בחמש השנים האחרונות.

מילוש ראוניץ' (קנדה, 8) - ניק קיריוס (אוסטרליה) 7:6, 2:6, 4:6, 6:7

המסע המופלא של האוסטרלי, שהדהים את רפאל נדאל, נעצר מול הקנדי המצוין שטיפס לחצי הגמר לראשונה בקריירה. קיריוס, שתפר 37 אייסים מול נדאל, התמודד לפתע מול יריב שעשה לו בדיוק את אותו דבר ולמרות מערכה ראשונה אותה לקח בשובר שוויון, לא היה לו צ'אנס מול ההפצצות של ראוניץ', שהשיג לא פחות מ-39 אייסים ו-72 ווינרים בדרך לניצחון הנהדר.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
היה מתיש, אבל פדרר ניצח/AP

נשים

סימונה האלפ (רומניה, 3) - סבין ליזיקי (גרמניה, 19) 4:6, 0:6

פיינליסטית הרולאן גארוס ממשיכה לדהור בסבב ורושמת הישג מצוין שלישי העונה (באוסטרליה היא נעצרה ברבע הגמר) אחרי ניצחון משכנע על הגרמנייה שהגיעה לגמר בווימבלדון בשנה שעברה. אחרי שניצחה את ליזיקי בשני המפגשים הקודמים, האלפ הוסיפה לעצמה ניצחון יוקרתי חשוב תוך 54 דקות בלבד. במערכה הראשונה האלפ השיגה שתי שבירות שסידרו לה ניצחון 4:6, ובמערכה השנייה היא סיפקה מערכה מושלמת וניצלה את העובדה שליזיקי סבלה מ-11 טעויות בלתי מחויבות בדרך ל-0:6 קליל תוך 20 דקות.

ג'ני בושאר (קנדה, 13) - אנג'ליק קרבר (גרמניה, 9) 3:6, 4:6

בושאר ממשיכה להפתיע, ואחרי שנעצרה בחצי הגמר באוסטרליה וברולאן גארוס, היא רושמת העפלה שלישית ברציפות לשלב ארבע האחרונות בטורניר גרנד סלאם עם ניצחון משכנע על הגרמניה הנהדרת. רק לפני כמה שבועות דרסה בושאר את קרבר בשמינית הגמר ברולאן גארוס והמשיכה עד שמריה שראפובה קטעה לה את החלומות בחצי הגמר. כעת כשהרוסיה לא בתמונה, מעניין יהיה לראות לאן היא מסוגלת להגיע הפעם.

קרבר שהפתיעה את שראפובה בשלב הקודם נשברה במשחקון השמיני ופיגרה 5:3. בושאר ניצלה זאת עד תום וחגגה 3:6 תוך 34 דקות. המערכה השנייה נפתחה בשליטה של הקנדית שהשיגה שבירה במשחקון השלישי והמשיכה את המומנטום כדי לעלות ל-1:4 עם שבירה נוספת. קרבר לא ויתרה והחזירה בשבירה משלה והקטינה ל-5:4.

ג'ני בושאר טניסאית קנדית. AP
ממשיכה להלהיב. ג'ני בושאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully