וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה חתם רשמית בצ'לסי

החלוץ שהוביל את אתלטיקו מדריד לאליפות ולגמר ליגת האלופות חתם רשמית במועדון הלונדוני, ששילם כ-40 מיליון יורו עבורו

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מגיע ללונדון. קוסטה/רויטרס

בזמן שברחבי העולם עוקבים אוהדי הכדורגל אחר הנעשה בשלב שמינית הגמר, באנגליה שכבר הודחה מהטורניר ממשיכות הקבוצות להיערך לעונה הבאה. הערב (שלישי) הודיעה צ'לסי באופן רשמי על החתמתו של חלוץ אתלטיקו מדריד בעונה החולפת, דייגו קוסטה. סעיף השחרור של קוסטה באתלטיקו עמד על כ-40 מיליון יורו, והבלוז הודיעו הערב כי הם פדו את הסעיף, כלומר שילמו את מלוא הסכום.

"צ'לסי מאשרת כי נחתם הסכם עם אתלטיקו מדריד עבור העברתו של דייגו קוסטה, לאחר שצ'לסי שילמה את סכום השחרור הקבוע בחוזהו עבור שחקן הנבחרת הספרדית", כך נמסר בהודעה הרשמית של המועדון הלונדוני.

קוסטה נהנה מעונה נפלאה במדי אתלטיקו מדריד, במהלכה הוליך את הקבוצה לזכייה ענקית באליפות והביא אותה עד לגמר ליגת האלופות, שם הפסידה לריאל מדריד. הוא כבש 36 שערים ב-36 משחקים במדי הקבוצה בעונה שעבר, חמישה שערים יותר מכל חלוצי צ'לסי יחדיו, כך שאין כל ספק שז'וז'ה מוריניו ישמח להשתמש בכישריו, כמה שיותר מהר. מוקדם יותר הערב שוחררו מצ'לסי סמואל אטו ואשלי קול שסיימו את חוזיהם.

למרות היכולת הטובה שלו במהלך העונה, סבל קוסטה מפציעות בשלבים המכריעים של העונה ולא הגיע בשיא כושרו אל המונדיאל. בטורניר עצמו לקח החלוץ חלק מרכזי בכישלונה של ספרד, שהודחה כבר בשלב הבתים, ולא הצליח למצוא את הרשת אפילו פעם אחת.

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. AP
תופסת כוח משמעותית לחוד. מוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully