וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה חוזרת לאופציית צוצאליץ': "למכבי חיפה עדיף להיתקע איתו?"

1.7.2014 / 10:12

הבלם יתאמן בנפרד משחקני חיפה. נתניה מוכנה לשלם 150 אלף יורו לעונה תמורתו, אבל חיפה לא מוכנה לשאת ב-25 אחוז מהחוזה

דייויד גומז הפועל עכו מול אדין צוצאליץ' מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נתניה מוכנה להשקיע בו. צוצאליץ'/אדריאן הרבשטיין

במכבי נתניה לא מבינים מדוע מכבי חיפה מסרבת להתקדם מולם בעסקה העברתו של הבלם אדין צוצאליץ'. בנתניה היו בטוחים בתחילת השבוע שמאמן מכבי חיפה ולדימיר סטנוייביץ' החליט שהוא רוצה את צוצאליץ' ולכן החליטו לנסות ולצרף את בלם הפועל תל אביב בראנקו איליץ'. אלא שאז התברר שצוצאליץ' אמור להתאמן בנפרד משחקני חיפה בפתיחת האימונים של המועדון היום (שלישי), ולכן תמהים בנתניה כיצד חיפה מסרבת לסייע להם במימון שכרו של הבלם.

נתניה מוכנה לשלם 150 אלף יורו נטו לעונה לצוצאליץ' ומדובר בסכום הגבוה ממה שחשבו תחילה במועדון להקציב לעמדת הבלם. מאחר שלצוצאליץ' יש חוזה בסך 200 אלף יורו נטו לעונה הבאה, חיפה תוכל להיפטר ממנו בגלל התעניינות נתניה, אבל בכל זאת תצטרך לשאת ב-25 אחוז ממנו, שיגלמו את ההפרש בין הצעת נתניה לחוזה הקיים.

בנתניה אמרו היום: "אנחנו לא רוצים להתערב בענייניה של מכבי חיפה, אבל בעונה שעברה הם כבר שילמו לשחקנים שכמעט כל השנה התאמנו בנפרד. תמוה שהם לא קופצים על זה שאנחנו מוכנים לקחת את החוזה של צוצאליץ'. מה, עדיף להיתקע איתו עונה שלמה?". כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, נתניה הודיעה לאדיר טובול שהוא מוזמן להצטרף לאימונים ובהמשך יוחלט אם להחתימו על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully