וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסו: "ג'ורדי קרויף אמר לי שבית"ר זה מועדון רציני"

1.7.2014 / 15:41

הבלם ינחת ביום ד' לבדיקות רפואיות. הסיכוי שהרוש ימשיך במועדון קלושים: "כרגע גם הוא וגם בית"ר נפגעים"

יוסי ציפקיס

צפו: כ-2,000 אוהדים מנעו את קיום אימון פתיחת העונה

ביום רביעי אמור לנחות בארץ הבלם ססאר ארסו על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום. "בהתחלה לא התלהבתי לעזוב את ספרד ולבוא לישראל, אבל אחרי שדיבר איתי הסוכן שלומי בן עזרא והסביר לי מה זה בית"ר ירושלים, וראיתי סרטונים ומשחקים של הקבוצה ואת האווירה המטורפת סביבה, זה משך אותי ללכת על חוויה חדשה", אמר היום (שלישי) ארסו לוואלה! ספורט. "הבנתי שהיו בעיות בקבוצה בתקופה האחרונה אבל בכל מועדון יש בעיות, מבחינתי הכי חשוב היה ששוחחתי עם ג'ורדי קרויף והוא אמר לי שבית"ר זה מועדון רציני בישראל ושישראל זאת מדינה שאהנה להיות בה. אני עדיין לא יודע הרבה על הקבוצה, אני משחק גם כבלם וגם כקשר אחורי אם צריך".

הנושא המדובר ביותר בקרב אנשי בית"ר ירושלים אמש (שני) היו האירועים סביב השוער והקפטן אריאל הרוש. על אף שהנהלת בית"ר הודיעה להרוש שהוא מתאמן בנפרד, בעצת עורך דינו הרוש התכוון להגיע לאימון עד שקיבל את ההודעה בכתב ובצורה רשמית. לאחר שקיבל הודעה רשמית הרוש ועורכי דינו כבר פעלו בנדון והודיעו לבית"ר כי המהלך אינו חוקי, ושאם הקבוצה לא תחזור בה, הם יתבעו את שחרורו.

אריאל הרוש, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הרוש אפילו לא מבין כמה לטביב כבר לא אכפת לתת לו משכורות מלאה ולהושיב אותו ביציע"/ברני ארדוב

בסביבתו של הרוש אמרו אתמול כי "להשוות את זה למקרה גולסה זה בדיחה, כי מגולסה לא ביקשו לקצץ אלא רק להאריך חוזה והוא סירב. אריאל לא סירב להאריך חוזה ולא ישבו איתו בכלל, זה משהו אישי שלא קשור לקיצוץ או הארכת חוזה".

המתיחות בין טביב להרוש, שהחלה עם שביתת השחקנים, עלתה מדרגה בשבועיים האחרונים בשל התבטאויות שונות של הצדדים בשיחות סגורות ונראה כי הקרע הנוכחי אינו ניתן לאיחוי. גורם בבית"ר אמר אתמול: "זה עבר את גבול ההיגיון וטובת בית"ר. כרגע גם הרוש וגם בית"ר נפגעים. זה באמת כבר לא קשור לקיצוץ, טביב לא רוצה את הרוש בחדר ההלבשה. אם לא תימצא הדרך להפגיש אותם לשיחה שבה טביב יגיד את כל מה שהוא חושב- אין סיכוי שיהיה שינוי. הרוש אפילו לא מבין כמה לטביב כבר לא אכפת לתת לו משכורות מלאה ולהושיב אותו ביציע".

האפשרויות העומדות בפני הרוש כרגע הן או למחות על כבודו ולהתנצל בפני הבעלים ולנסות לפתוח דף חדש, או לחפש קבוצה ולקוות שכאשר תגיע אחת כזאת טביב יסכים לשחרר אותו. בבית"ר יערכו היום שוב התייעצויות בנוגע לחוקיות ההוראה שניתנה להרוש להתאמן בנפרד אבל אמרו: "גולסה התאמן בנפרד כי לא הסכים להאריך חוזה. זה חוקי כל עוד מספקים לו מאמן, מגרש וציוד להתאמן. אם נקבל ייעוץ אחר נפעל בהתאם".

אם הרוש לא ימשיך, בית"ר כבר בדקה את האפשרות לצרף את אמיר אדרי וקיבלה אור ירוק מהשחקן למהלך. יחד עם זאת, המאמן מנחם קורצקי יצטרך להחליט במקרה כזה אם הוא הולך על אדרי או מוותר על שחקן זר נוסף שיכול היה לצרף לחלק הקדמי ומביא שוער זר. במקרה כזה, שמות שעומדים על הפרק הם בויאן שארנוב, דלה איינוגבה או לחפש שוער זר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה מונף על ידי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה. יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה מונף על ידי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה/יוסי ציפקיס

ויש גם כדורגל. השחקנים החדשים של בית"ר הופתעו אתמול מהאווירה בבית וגן. לידור כהן אמר לאחר האימון כי "הייתה אווירה מטורפת, אני בהלם ממה שהיה כאן", ואילו בן רהב, שצפוי להיות שוער, התעקש להגיע לאימון על אף שלא חתם: "זאת הגשמת חלום. פעם הייתי בצד השני של האוהדים, אני לא יכול לתאר מה אני מרגיש עכשיו. אעשה הכל כדי להוכיח שאני ראוי להיות חלק מבית"ר ירושלים".

בנוסף לארסו בית"ר רוצה בלם ישראלי נוסף, כאשר עדיין לא ברור מי יצטרף. זאב חיימוביץ ובן והבה הם חלק מהמועמדים. מעוז סמיה יחל בהתרשמות במועדון כאשר גם המגן השמאלי של טוברוק שמוליק מלול יתאמן עם הקבוצה ובשבועות הקרובים יוחלט אם יצורף כמגן שמאלי מחליף לדושאן מאטוביץ.

בבית"ר ימתינו היום לתשובה סופית מהקשר הזמבי נת'ן סינקאלה. אם התשובה תהיה שלילית, צפויה בית"ר לפנות לקשר הברזילאי קלאודמיר ששיחק בעונה האחרונה בנסיונל הפורטוגלית. עם צירופו של לידור כהן נראה כי פחתו הסיכויים שתומר סוויסה יצטרף לקבוצה, ורק לאחר שתצרף הקבוצה קשר אחורי יתעסקו במועדון בחיזוק הקבוצה בשחקנים נוספים.

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מונף על כתפי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה. יוסי ציפקיס
יתחזקו? בית"ר פותחת עונה/יוסי ציפקיס

עוד בבית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully