וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: כ-2,000 אוהדים מנעו את קיום אימון פתיחת העונה

30.6.2014 / 18:48

האוהדים לא אפשרו לשחקנים להתאמן והניפו את קריאף ופרדה. קורצקי: "רוצה שהרוש ימשיך". הקבוצה פתחה במו"מ עם אדרי

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים פתחה היום (שני) את אימוניה באופן רשמי במתחם האימונים בבית וגן. כ-2,000 אוהדים הגיעו כדי לעודד את שחקני הקבוצה. כשהשחקנים יצאו להתאמן האוהדים ליוו אותם בשירה, הניפו את אופיר קריאף ודני פרדה על הכתפיים וניסו להפשיט אותם מבגדי האימון. השחקנים ומאמנם מנחם קורצקי חזרו לחדר ההלבשה. השוער אריאל הרוש לא הגיע לאימון ונאמר לו להתאמן במסגרת נפרדת בתוך המועדון עד להודעה חדשה, זאת בעקבות המתיחות בינו לבין הבעלים אלי טביב, שהחלה עם שביתת השחקנים בסיום העונה שעברה.

בבית"ר מתחילים להפנים כי הסיכויים שהרוש יישאר במועדון נמוכים וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, השם אותו סימנו כמחליף הוא אמיר אדרי. היום כבר נעשתה פנייה למכבי חיפה ולאדרי. השוער מעוניין להגיע ונראה כי בימים הקרובים תוגש לו הצעה כספית והוא עשוי להצטרף כשוער ראשון. במקרה כזה תודיע בית"ר להרוש לחפש קבוצה, כאשר ייתכן כי אם יחתום על חוזה לעונה נוספת הוא יושאל ללא תמורה למשך עונה אחת, ובתום העונה יחליטו הצדדים כיצד לפעול.

אוהדי בית"ר ירושלים אימון פתיחת העונה. יוסי ציפקיס
אוהדי בית"ר פורצים לכר הדשא בבית וגן/יוסי ציפקיס

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי: "אני די בהלם. אף פעם לא חוויתי דבר כזה. הקהל האדיר הזה מסביר עד כמה אנחנו צריכים להיות מחויבים למועדון הזה. לא מצאו מנוף כדי להרים אותי על הכתפיים, אבל לא נורא".

בהמשך התייחס קורצקי למצבה של בית"ר וכמובן לסוגיית אריאל הרוש. "זו סיטואציה שאני מקווה שנדע לסדר את השורות. אני מאוד רוצה שאריאל ימשיך, אני מקווה שנמצא את הנוסחה ליישר את ההדורים. רוב השוערים בליגה סגורים ומה שאנחנו רוצים נמצא אצלנו מתחת ליד. נעשה הכל כדי שזה יסתדר. אריאל צריך להבין את הצרכים של המועדון והמועדון יבין את הצרכים של הרוש. אני מקווה שבשבוע הקרוב דברים יזוזו ויפתרו ואם לא יסתדר נחפש שוער במקום אחר".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מונף על כתפי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה. יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מונף על כתפי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה/יוסי ציפקיס

על הסגל של בית"ר אמר קורצקי: "יש כמה מועמדים לקבוצה. כבר חודשיים אנחנו מנהלים מגעים עם שחקנים, ברור שדברים לא הולכים חלק אבל זה לא קורה רק בבית"ר ירושלים. אני רוצה לבנות קבוצה טובה ולא מחפש שחקנים לתחנת מעבר. המצב לא אופטימלי אבל יש אור בקצה המנהרה. לידור כהן צריך להגיע ויש את חנן ממן וקוראץ' שהצטרפו. אם הייתי מתפשר אז כבר היו פה 30 שחקנים בבית"ר ירושלים. אנחנו רוצים לעבוד בצורה חכמה".

על השאלה האם בית"ר גדולה למידותיו אמר קורצקי: "בסופו של דבר ימדדו אותי בתוצאות. אני בא חדור אמונה להצליח הקהל מחייב אותנו לתת הכול, ואני לא אתפשר. נבוא בכל משחק ואימון לתת את הכול, ובעבודה קשה נשיג את מה שאנחנו רוצים. אף מאמן לא מקבל את כל מה שהוא רוצה. עזבו 12 שחקנים אבל אני בטוח תהיה לבית"ר קבוצה חזקה. אני חושב שיהיה קשה לבית"ר להסתדר בלי טביב ששופך פה כספים מהכיס שלו ואני מאמין שבכל יסתדר".

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים. צילום ועריכה: יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס
אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס, צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה מונף על ידי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה. יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה מונף על ידי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה/יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מונף על כתפי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה. יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מונף על כתפי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה/יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה מונף על ידי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה. יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה מונף על ידי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully