וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: הרוש יתאמן בנפרד, טביב ירכוש את לידור כהן

30.6.2014 / 13:08

המאבק בין הבעלים לשוער נמשך, בית"ר תפנה לאמיר אדרי. קשר מכבי פתח תקוה יירכש ב-1.2 מיליון שקל ויגיע לאימון הפתיחה הערב

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נקודת רתיחה. הרוש/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים פותחת היום (שני) את אימוניה באופן רשמי במתחם האימונים בבית וגן. המאמן מנחם קורצקי נאלץ בשלב זה להסתדר עם סגל קצר ועדיין ממתין לצירופם של 4-5 שחקנים רכש משמעותיים אשר במועדון מאמינים כי יצורפו בשבועות הקרובים עד ליציאת הקבוצה למחנה האימונים בגרמניה ב-18 ליולי. שחקני הרכש היחידים שהגיעו הם זרקו קוראץ וחנן ממן. מי שאמור להצטרף גם כן הוא לידור כהן, שקיבל הודעה מאלי טביב להגיע לאימון, אחרי שהבעלים החליט לרכוש אותו ממכבי פתח תקוה תמורת 1.2 מיליון שקל.

בינתיים הבשורה המרכזית נוגעת לשוער אריאל הרוש, כשהקבוצה הודיעה לו שהוא יתחיל להתאמן במסגרת נפרדת בתוך המועדון עד להודעה חדשה. כזכור, המתיחות בין הבעלים אלי טביב להרוש החלה עם שביתת השחקנים בסיום העונה שעברה, כאשר הרוש פנה לטביב בשם השחקנים בנוגע למשכורות, ולאחר השביתה סומן כאחד ממנהיגי השביתה. הרוש נמצא בשנה האחרונה בחוזהו בקבוצה (שכרו עומד על 1.6 מיליון שקל ברוטו), כשטביב דורש שיאריך את חוזהו ויקצץ את שכרו ב-50 אחוז. מעבר לכך, מאחורי הקלעים, נשמעים דברי ביקורת מצד שני הצדדים, שהביאו את המצב לנקודת רתיחה, וטביב החליט כי לעת עתה, הרוש לא חלק מהקבוצה.

לאור זאת, בית"ר עשויה לפנות בימים הקרובים לאמיר אדרי, שוערה המחליף של מכבי חיפה. בן רהב, שוער בית"ר תל אביב בעונה שעברה, שצפוי להיות השוער השני.

ההסתדרות הגישה באמצעות עורך הדין רן קידר תביעה בעקבות הפרת פסק הדין של השופט אברהמי, אשר קבע כי יש לשלם את משכורות אפריל ומאי עד היום, לכל המאוחר. בית"ר וטביב הודיעו שהם אינם מתכוונים להעביר בשלב זה תשלום בגין המשכורות. ההסתדרות ביקשה עיקול הכספים המצויים בבקרה וכן תביעה אישית נגד טביב עקב ביזוי החלטת בית המשפט.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה חוגג. אדריאן הרבשטיין
קיבל אור ירוק. לידור כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully