וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: אוקראינה זכתה בתחרות הבינלאומית לנוער

הנבחרת האוקראינית ניצחה בתחרות הקבוצתית לגברים, נשים והמעורבת. גרשצ'נקו וטואדר הוכתרו כמצטיינים. סקוריש נעצר ב-5.10 מטר

לב סקוריש קופץ במוט ישראלי. מגד גוזני
היה קרוב. לב סקוריש/מגד גוזני

נבחרת אוקראינה הוכתרה כמנצחת הגדולה של תחרות האתלטיקה הבינלאומית לנוער שנערכה באצטדיון בהנדסה נעורים אחרי שניצחה בתחרות הקבוצתית לגברים, נשים והתחרות הקבוצתית המעורבת. במהלך האירוע נשברו 12 שיאי אצטדיון חדשים, 24 שיאים אישיים חדשים ושני הישגים שנתיים.

תחת החום הכבד, אירינה גרשצ'נקו האוקראינית ואנדריי טואדר הרומני הוכתרו כמצטייני התחרות אחרי שהשיגו את התוצאות האיכותיות ביותר על פי טבלת הניקוד ההונגרית של האתלטיקה. גרשצ'נקו בת ה-19 המתנשאת לגובה של 1.90 מטר ובעלת שיא אישי של 1.92 מטר ניצחה בתחרות הקפיצה לגובה תוך שהיא קבעה את הגובה שלה עצמה במעברים חלקים של כל הגברים שבהן קפצה. ירדן דליהו סיימה שנייה עם 1.65 מטר.

טואדר קבע 19.13 מטר בתחרות הדיפת כדור ברזל (6 ק"ג) לנערים שבה ניצח. הרומני בן ה-17 היה רחוק אמנם 70 ס"מ משיאו האישי, אולם התוצאה שלו בכל מקרה מהווה שיא אצטדיון חדש ונחשבת לאיכותית ביותר מבין התוצאות שהושגו על ידי כל הגברים בתחרות. פאוולו דראץ' האוקראיני סיים שני עם 18.86, ואילו רועי וסרמן הסתפק במקום השלישי עם 17.52 מטר ושיפור השיא שלו ב-25 ס"מ בפעם השנייה תוך כשבועיים.

ישראלי נוסף ששיפר את שיאו הוא רומן דובוביצקי מהפועל חולון שהשתתף מחוץ לתחרות וסיים במקום הרביעי הכללי עם 15.23 מטר, שיפור של 26 ס"מ לשיאו. לב סקוריש שהתחרה בתחרות לקפיצה לגובה עבר באופן חלק 4.80, 5.00 ו-5.10, אבל כשהוא הרים את הרף ל-5.23 כדי לקבוע שיא ישראלי חדש לנוער, הוא כשל.

  • עוד באותו נושא:
  • לב סקוריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully