וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה תשחק בלאומית, אשדוד צפויה להישאר

30.6.2014 / 15:13

הקבוצה מהשרון ויתרה על מקומה בליגת העל: "לאחר הקמת אולם יעשו מאמצים לשוב למקום הטבעי". הקבוצה מעיר הנמל תנסה לגייס תקציב

ברק נתניה הודיעה היום (שני) כי ויתרה על מקומה בליגת העל לקראת העונה הבאה, ותשחק בליגה הלאומית. הסיבה לויתור של נתניה היא חוסר היכולת הכלכלית של המועדון להעמיד קבוצה בתקציב ראוי לליגת העל וחוסר התזוזה של עיריית נתניה לגבי האולם החדש של המועדון. מי שצפויה לתפוס את מקומה היא היורדת מליגת העל מכבי אשדוד, שתקבל תקופה של מספר שבועות על מנת לעמוד בתקציב המינימום.

צביקה ליבר נציג ברק נתניה. מגד גוזני
סיים את תפקידו. צביקה ליבר/מגד גוזני

"הקבוצה יודעת כי בכוונת ראש עיריית נתניה לפעול בדחיפות לבניית אולם ראוי לקבוצה", נכתב בהודעתה של נתניה, "הקבוצה מתחייבת כי לאחר הקמת אולם היא תעשה את מירב המאמצים לשוב לליגת העל ששם מקומה הטבעי. הקבוצה מודה למנהלת ליגת העל על הסיוע לפעילות הקבוצה, וכן לעיריית נתניה על הרצון העז להקמת בית לקבוצה במהרה ותמיכה כלכלית לקבוצה גם בעתיד".

יו"ר הקבוצה צביקה ליבר, שהתמודד על תפקיד יו"ר איגוד הכדורסל ללא הצלחה, סיים את תפקידו ואת מקומו יתפוס סגן היו"ר בני בורנלי. ליבר ישאר כבעלים של הקבוצה, אך לא יהיה שותף בניהול הקבוצה השוטף. נתניה עלתה לליגת העל בעונת 2009/10 והגיעה פעמיים ברציפות לפיינל פור ובעונת 2010/11 אף הגיעה לגמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully