וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט חתם לעונה בבני יהודה: "חיכיתי לזה הרבה זמן"

הקשר ששיחק 13 שנה במדי הזהובים חוזר לקבוצת נעוריו, למרות שהחזיק בהצעות מליגת העל. השוער דוידי יחליף את אלמדון

בני יהודה שירדה לליגה הלאומית ותפתח מחר (שלישי) את אימוני טרום העונה שלה, הודיעה היום על החתמתו של אסי בלדוט, אחד הסמלים הגדולים של המועדון, ששיחק במדים הזהובים 13 עונות וחוזר כעת למועדון נעוריו, לאחר שנדד בשלוש השנים האחרונות במספר קבוצות בליגת העל. היום נערכה בשכונת התקוה, פגישה עם הבעלים משה דמאיו, בסיומה חתם בלדוט, באמצעות סוכנו ניר מנחם, על חוזה רשמי לעונה הקרובה. בעונה שעברה שיחק בלדוט בהפועל רעננה ועוד קודם לכן בהפועל רמת השרון והפועל ראשון לציון. יש לציין שבלדוט החזיק גם כעת במספר הצעות מליגת העל, אולם העדיף להיענות לאתגר שהציבו לו ראשי הזהובים, כשקראו לו לשוב הביתה כדי להעלות את הקבוצה לליגת העל.

הערב אמר בלדוט לאתר הרשמי של המועדון: "אני מרגיש שחזרתי הביתה. שיחקתי בכמה קבוצות ומאוד נהניתי שם, אבל אין כמו הבית. חיכיתי לזה הרבה זמן. בני יהודה זה המקום בו גדלתי, חונכתי לערכים ובו גם אני מקווה לסיים את הקריירה. אני מגיל 8 בבני יהודה וזה לא דבר שאפשר להמעיט בחשיבותו".

בלדוט נשאל על השאיפות והמטרות לעונה הקרובה: "להחזיר את בני יהודה למקומה הטבעי, ליגת העל. לשם כך כל החברים שלי והקהל צריכים להיות מאוחדים. אני גם אשמח מאד לתרום מנסיוני הרב לשחקנים הצעירים בכל דרך, על מנת שיתקדמו ויצליחו. תאמינו לי שאני מתרגש כמו בפעם הראשונה שעליתי לבוגרים. אני רק מחכה כבר לאימון הראשון ביום שלישי".

אסי בלדוט שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
שוב בשכונה. אסי בלדוט/ניב אהרונסון

הזהובים צירפו גם את שוער המשנה דור דוידי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר שלם מליגה א'. דוידי יחליף את תום אלמדון שעזב להפועל תל אביב. במהלך הקיץ ניסה הבעלים דמאיו, יחד עם המאמן יוסי אבוקסיס לשמור על כמה שיותר שחקנים מסגל העונה שעברה כאשר בין השאר נשארו דלה איינוגבה, אביב חדד, אמיר עגייב, נס זמיר ואוהד קדוסי במדי הקבוצה. כעת ינסו בצוות המקצועי לצרף שני זרים חדשים למועדון וכן מספר שחקני רכש נוספים בהגנה ובקישור. שינוי נוסף בקבוצה יהיה העונה בעמדת מאמן הכושר, כאשר אבנר עייני ששימש בעונות האחרונות, כמאמן הכושר של הפועל רמת גן, יחליף את דרור שמשון שעזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully