וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה פנתה להפועל תל אביב לגבי ברנקו איליץ'

30.6.2014 / 14:12

העיכוב בעסקת צוצאליץ' הוביל את העולה החדשה לשקול את החתמת הבלם הסלובני של האדומים. אדיר טובול זומן לאימונים

העסקה להעברתו של אדין צוצאליץ' למכבי נתניה מתעכבת, ובמועדון מתחילים להיות לחוצים. מכבי חיפה והבלם לא עושים סימנים שהמעבר ייצא לפועל בקרוב, ובנתניה החליטו ללכת על ברנקו איליץ' ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב.העניין הוא שכמו במקרה של צוצאליץ' גם איליץ' בלם יקר עבור נתניה וחוזהו מוערך בסכום של 220 אלף יורו נטו לעונה. בנתניה פנו להפועל תל אביב והציעו לקלוט את השחקן, אם האדומים יסכימו להשלים את שכרו. נתניה מוכנה להציע לבלם 140 אלף יורו נטו לעונה הבאה, מה שאומר שהפועל תל אביב תצטרך להשלים חלק מהסכום וגם השחקן עשוי להתבקש להתגמש קצת. בנתניה לא חוששים מההופעות הפושרות של איליץ' בעונה שעברה ומשוכנעים שהוא יהיה מספיק טוב אצלם במרכז ההגנה.

בתוך כך החליטו היום במועדון להזמין את אדיר טובול לאימונים החל ממחר מתוך כוונה להחתים אותו על חוזה חדש. טובול לא נמצא כעת במסגרת ואחרי שעזר לקבוצה לעלות ליגה, הוא היה כבר בחיפושים אחר קבוצה אחרת, אבל יוסי מזרחי ושי הולצמן החליטו שהוא ייתן להם מענה כמחליף לעמדת הבלם וגם לעמדת המגן השמאלי אותה אמור לאייש שמעון הרוש. טובול יצטרף לאימונים מחר ובהמשך השבוע הוא אמור לחתום על החוזה במועדון.

ערן זהבי מכבי תל אביב מול ברנקו איליץ' הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בנתניה לא מודאגים מהיכולת שהציג העונה. ברנקו איליץ'/ברני ארדוב

שחקני נתניה ערכו הבוקר אימון כושר מפרך תחת מאמן הכושר הוותיק אלכס בר ציון. הקפטן ערן לוי ביקש אתמול לפני אימון הפתיחה לערוך שיחת שחקנים ללא הצוות ובמהלכה הודיע כי עידן שריקי יהיה הקפטן השני של הקבוצה. מאוחר יותר אמר לוי לכלי התקשורת שהוא רואה בשריקי כמישהו שיעזור לו להנהיג את השחקנים אחרי כל הנסיון והשנים שלו בכדורגל. לשחקנים אמר לוי: "עידן ואני נהיה קשובים לכם בכל יום 24 שעות ואתם יכולים לפנות אלינו בכל שאלה ובעיה. חשוב לנו שחדר ההלבשה שלנו יהיה הכוח שלנו גם בעונה הבאה".

גם הזר הברזילאי דודו סראנסה שוחח עם השחקנים כששריקי מתרגם את דבריו מאנגלית לעברית. הקשר החדש אמר: "עברתי הרבה בכדורגל ואני רוצה להתחבר אליכם מהר מאוד. אני נמצא פה לעזור גם במגרש וגם בחדר ההלבשה. אשמח אם תפנו אלי ותתייעצו איתי בכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully