וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרלמן: "מקווה שאם עיני ייפסל, התחרות תהיה הוגנת"

30.6.2014 / 9:00

פרלמן שמועמד לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, הגיש עתירה נגד מועמדות עיני: "מקווה שנוכל למגר את שליטת המרכזים"

איש העסקים, ערן פרלמן. יותם רונן
ערן פרלמן/יותם רונן

בבוקר שאחרי הדיון בוועדה לבחינת כשירות המועמדים לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, מעריך איש העסקים ערן פרלמן שיש סיכוי טוב שעתירתו תתקבל. כזכור, פרלמן פנה באמצעות פרקליטו עו"ד אילן בומבך בדרישה לפסול את מועמדותו של עופר עיני לתפקיד יו"ר ההתאחדות בטענה לניגוד עניינים, מאחר שהיה בעבר יו"ר ההסתדרות והיה בקשר עם קבוצות הכדורגל של מרכז הפועל.

"הטיעונים שלנו כבדי משקל גם במישור של ניגוד עניינים וגם במישור של זיקה לליגת העל", אמר פרלמן המתמודד לתפקיד, בשיחה עם וואלה! ספורט. "הטיעונים שלנו עלו שם בוועדה עם כל הלינקים שרק אפשר. אני מאוד מקווה שזה נפל על אוזניים קשובות. הטיעונים שלנו זועקים לשמיים. אין משהו פרסונלי נגד עיני, אלא לעובדה שכיו"ר ההסתדרות הוא ניצל את העמדה הזו מול מרכז הפועל. אני מקווה שנוכל למגר את שליטת המרכזים בספורט ובעיקר בכדורגל".

אמש התכנסה הוועדה בראשות השופט בדימוס ד"ר גבריאל קלינג וייתכן שכבר היום היא תמסור את החלטתה באשר לעתירה של פרלמן, שקיבל חיזוק גם משמעון מימון המתמודד על התפקיד.

תמיר גילת, מתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. יותם רונן
תמיר גילת/יותם רונן

פרלמן לא נתמך על ידי אחד המרכזים וגם הוא יודע שאם מועמדותו של עיני תוסר, יהיה לעו"ד תמיר גילת הנתמך על ידי מכבי תל אביב לא מעט כוח. "אני מקווה שאם יפסלו את המועמדות של עופר עיני, נגדו אין לי שום דבר באופן אישי, התחרות בהמשך תהיה הוגנת. הסתובבתי בכל הארץ, מדליית אל כרמל, נצרת ועכו ועד הקבוצות בדרום וקיבלתי תמיכה רחבה. כולן אמרו לי שהלוואי ואבחר אבל ציינו שם שהם חוששים מהמרכזים ומהכפיפות שלהם אל המרכזים. אם הוועדה תפסוק לטובתנו ותפסול את עיני, הכוח של המרכזים יהיה קטן יותר כדי להשפיע על הקבוצות ואז התחרות תהיה יותר דמוקרטית ומי שייבחר ייבחר עם האני מאמין שלו. אני מקווה שבסופו של יום הקבוצות יראו את טובת הכדורגל ויבחרו בבן אדם שרוצה לעשות, לסדר ולעבוד".

פרלמן היה מנכ"ל איגוד השופטים לפני 20 שנה וכיהן בתפקיד כמעט ארבע שנים. על המוטיבציה הגדולה שיש לו לקבל את התפקיד בהתאחדות, הוא אמר: "בצבא הייתי מפקד בסיס בחיל המודיעין והבסיס היה מאוד מוצלח. כששאלו אותי בקורס קצינים מה ארצה לעשות בעתיד, אמרתי שייתנו לי את הבסיס הכי מרוחק וזה שצריך לעשות בו את השינוי הכי גדול. הכדורגל הישראלי נמצא במקום הכי נמוך שיכול להיות בשנים האחרונות. הוא סובל מדימוי נמוך, לא מגיע להצלחות, האלימות גואה והאתגר כאן מאוד גדול. צריך להביא את הכדורגל למקום הרבה יותר טוב בכל ההיבטים. אני מאותגר ברמות על, כדי לעשות שינויים במערכת הזו. הייתי במערכת הזו בעבר ואני יודע כמה היא רדודה וכמה אפשר לשפר אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully