וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מנצ'סטר יונייטד פספסה את חאמס רודריגס

ב"גרדיאן" מספרים שסקאוטים מטעם המועדון המליצו לפרגוסון להחתים את הכישרון הקולומביאני כבר ב-2010, אבל הוא לא החזיר תשובה ולבסוף העדיף את בבה

חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה. רויטרס
איזה פספוס. חאמס/רויטרס

ההיסטוריה של הכדורגל מלאה בסיפורים על קבוצות שפספסו שחקנים שהפכו לכוכבי על, ועכשיו מגיע עוד אחד כזה. ב"גרדיאן" הבריטי מספרים שלפני כמה שנים למנצ'סטר יונייטד ניתנה הזדמנות לרכוש את חאמס רודריגס תמורת 5 מיליון ליש"ט בלבד, אבל היא פסחה על הצ'אנס והחתימה במקומו את בבה הפורטוגלי.

ב-2009, כשהוא היה בן 17 בלבד, חאמס סייע לבאנפילד לזכות באליפות ארגנטינה (אפרטורה) הראשונה בתולדותיה. בחודשים הבאים סקאוטים של מנצ'סטר יונייטד המליצו לסר אלכס פרגוסון לרכוש את הכישרון הקולומביאני, אבל הם לא זכו לתגובה. השדים האדומים היו נחושים למצוא שחקן צעיר וכשרוני לחלק הקדמי, וכמה שבועות לאחר מכן שלפו את פנקס הצ'קים ושילמו לויטוריה גימראייש הפורטוגלית 7.4 מיליון ליש"ט על החלוץ בבה.

בקיץ 2010 פורטו רכשה את חאמס תמורת כ-4 מיליון ליש"ט, כש-30 אחוז מהזכויות הכלכליות עליו נותרו בידיים של אנשי עסקים. הקולומביאני הצעיר סייע לדרקונים לזכות בשלוש אליפויות, גביע אחד ובליגה האירופית, ובקיץ האחרון עבר למונאקו תמורת סכום שמוערך ב-40 מיליון יורו.

חאמס שמוליך את טבלת הכובשים במונדיאל הנוכחי עם חמישה שערים, הוזכר בימים האחרונים כמועמד לריאל מדריד. אם אלופת אירופה תחליט לפתוח את הכיס, היא תשלם עליו עשרות מיליון יורו. בבה הושאל בעונה החולפת ממנצ'סטר יונייטד לפאשוס פריירה הפורטוגלית. הוא נחשב לאחד מהפלופים הגדולים ביותר של השדים האדומים בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully