וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד ומונאקו יפתחו במו"מ על פלקאו

"אל טיגרה" בדרך חזרה למדריד. הבלאנקוס שלחו את הפיזיותרפיסט של רונאלדו, שבדק את פלקאו ואישר כי הוא החלים מהפציעה

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
בדרך חזרה למדריד. פלקאו/רויטרס

בעוד חבריו לנבחרת קולומביה עושים חיל והעפילו אמש (שבת) לראשונה בתולדות המדינה לרבע גמר המונדיאל, רדאמל פלקאו כבר מתחיל להתכונן ללבוש את המדים של ריאל מדריד. בספרד מדווחים היום כי מונאקו, קבוצתו הנוכחית של "אל טיגרה", כבר נתנה את הסכמתה לשבת למשא ומתן על מכירתו לאלופת אירופה והמעבר הוא רק עניין של זמן.

על פי ה"אס", בחוזה שחתם פלקאו עם מונאקו בקיץ הקודם, לאחר שהקבוצה מהנסיכות רכשה אותו מאתלטיקו מדריד תמורת 45 מיליון יורו, הוא הכניס סעיף מול הבעלים המיליארדר הרוסי של הקבוצה, דימיטרי ריבולובב, לפיו אם ריאל מדריד תרצה אותו, מונאקו תהיה מחויבת לשבת למשא ומתן.

בשבועות האחרונים פלקאו דחה הצעה גדולה מאוד ממנצ'סטר יונייטד וביטל את ההתעניינות של צ'לסי (שרכשה במקומו את דייגו קוסטה מאתלטיקו), כמו גם של מספר קבוצות גדולות אחרות ברחבי היבשת. פלקאו הבטיח לריבולובב: "אני לא הולך לשום מקום, אתה יכול להיות רגוע. רק אם ריאל תתקשר, ארצה לעזוב". בסופו של דבר, ריאל התקשרה.

החלוץ המצוין, שפספס את המונדיאל בגלל שלא הצליח להתגבר על הקרע ברצועה ממנו סבל במהלך העונה בצרפת, ניצל את הפגרה על מנת להתחזק. ריאל שלחה אליו חואקין חואן, הפיזיותרפיסט האישי של כריסטיאנו רונאלדו ופאו גאסול, על מנת שיבדוק את מצב. חואן שלח בחזרה ביקורת חיובית ובריאל החליטו ללכת על המהלך להבאת פלקאו. מקורב לשחקן אמר: "אנשים במדריד בכלל לא מבינים כמה חשוב לו לשחק בריאל. זה החלום שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully