וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו צויגהפט הקיף את רכס הדולומיטים ב-18 שעות

האולטרא מרתוניסט הבכיר בישראל סיים את המירוץ היוקרתי והקשה במקום ה-83 מתוך 969 משתתפים: "אני מלא סיפוק ואושר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נהדר. זיו צויגהפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשדגל ישראל ביד ימין שלו וחיוך מהול בכאב נסוך על פניו, השלים אתמול זיו צויגהפט, (30), בשעה 18:23 (שעון ישראל), את אחת התחרויות הנחשבות והיוקרתיות ביותר בעולם הריצה העילית - "Ultra Trail Lavaredo" שנערכה ברכס הדולומיטים בצפון איטליה. לאחר שרץ 119 ק"מ ב-18 שעות ו-25 דקות, רשם צויגהפט, אשר הוכתר על ידי קולגות, כ"אולטרא מרתוניסט המהיר בישראל", הישג חסר תקדים כאשר הגיע למקום ה-83 מבין 969 רצים מהטובים בעולם.

מותש על קו הסיום, אמר צויגהפט "אני מלא סיפוק ואושר מהחוויה. זה היה אחד המרוצים היפים ביותר והמאתגרים ביותר בהם השתתפתי. זה גם היה מירוץ מתעתע. עד הקילומטר ה-60 בערך, זה היה כיף גדול והייתי בין 50 הרצים הראשונים. משם, זה התחיל להיות בכלל לא פשוט. באלפים יש עליות קשות, ירידות מאתגרות במיוחד ולא פחות חשוב, ככל שעולים למעלה, האוויר נהיה דליל יותר. האמת שרציתי לרדת מתחת ל-18 שעות, אבל בהתחשב בדרך ובתנאים - אני מאוד מאושר ומסופק מהתוצאה".

לדברי חברו של זיו, איתמר חושן, אשר ליווה אותו במסע וסייע לו לוגיסטית בין תחנות ההזנה, "לאורך כל המסלול נראה זיו טוב והרגיש חזק. במהלך המירוץ השתרכו מאחורי זיו חלק מהרצים הטובים בעולם. אנשים שחיים בהרים, מדורגים גבוה ממנו ועובדים ב'לצאת לרוץ' מדי יום. זיו לעומת זאת, מגיע לתוצאות המרשימות האלה 'על הדרך', כשיש לו לא מעט מחויבויות אישיות כדוקטורנט במכון וייצמן. לדעתי זה הופך את ההישג שלו למרשים הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully