וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "המטרה היא שלב הבתים באירופה ופלייאוף עליון"

29.6.2014 / 16:27

קרית שמונה פתחה עונה, הבעלים הוסיף: "כתוצאה מההצלחה החלטנו לעשות קיץ שקט. אם טביב אשם, הוא לא יכול להישאר. על עופר עיני: "אם יהיה יו"ר ההתאחדות, זו שערורייה". שיר צדק במו"מ להארכת חוזה

איזי שרצקי, בעלים עירוני קרית שמונה. ג'יליס
הציב מטרות. שרצקי/ג'יליס

מחזיקת גביע המדינה, עירוני קרית שמונה, פתחה היום (ראשון) את העונה עם מסיבת עיתונאים בקיסריה. הבעלים איזי שרצקי אמר בפתיחת האירוע: "בארבע השנים האחרונות, עם נותנים ניקוד לכל העונות ביחד, קרית שמונה במקום הראשון בארץ. כתוצאה מההצלחה בעונה האחרונה החלטנו לעשות קיץ שקט וכמעט לא להחתים שחקנים. אני חושב שצריך לשנות רק כל כמה שנים את הקבוצה. באמצע העונה בנינו קבוצה חדשה וסיימנו איתה ראשונים בפלייאוף העליון. הייתה לנו קבוצה טובה".

עוד אמר שרצקי: "המטרה באירופה היא להגיע לבתים בליגה האירופית. בארץ תהיה תחרות קשה. מכבי חיפה התחזקה, באר שבע טובה, מכבי תל אביב כמובן. המטרה הראשונה היא להגיע לפלייאוף. כל קבוצה רוצה להיות במקום הראשון, אבל אנחנו לא יכולים להילחם בתקציבים של הקבוצות הגדולות. לקחנו אליפות עם תקציב של 17 מיליון שקל. זה הכול. אני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון ואנחנו מקווים להשיג יותר מזה".

שרצקי הבהיר: "הפועל תל אביב עדיין חייבת לשלם לי כסף על דני עמוס. אם לא תעשה את זה, היא לא תשחק באירופה". על הרשעתו של אלי טביב אמר שרצקי: "אני מקווה שהוא יהיה זכאי, אבל אם לא, הוא לא יכול להישאר".

כשנשאל על מועמדותו של עופר עיני לתפקיד יו"ר ההתאחדות השיב שרצקי: "זו שערורייה. אני לא מכיר אותו ומעולם לא דיברתי איתו, אבל לא יכול להיות שאבי לוזון יעוף מההתאחדות שהזיקה שלו היא כלום לעומת הזיקה של עופר עיני. הציגו מסמך שעיני העביר מיליוני שקלים למרכז הפועל. השרה לבנת אמרה 'בואו נברח מהמרכזים'. אז מה זה מרכז הפועל? כדאי שהשרה תשמע את זה: המצב נהיה רק יותר גרוע. מהמועמדים שיש אני תומך בתמיר גילת. הוא שחקן כדורגל לשעבר, איש כדורגל, בחור מוכשר ובשבילי הוא המועמד הטוב ביותר".

שרצקי המשיך: "אנחנו נמצאים בתחתית. לא יכול להיות ש-40 אחוז מהקבוצות לא משלמות משכורת. יושב לידי שיר צדק, הוא יודע שאם התחייבתי בפניו אז הוא יקבל את הכסף. אם הוא התחייב על בית ואני לא אשלם לו? אין דבר כזה. אנחנו יושבים איתו עכשיו על הארכת חוזה".

המאמן ברק בכר הוסיף: "שמח להתחיל עונה 11 במועדון ושלישית כמאמן ראשי. הייתה לי הזכות להיות שותף בכל ההישגים של המועדון בתקופה הקצרה שלו בליגה העליונה וזה כבוד גדול. היה לנו קיץ שקט וזה יתרון גדול. אמרתי לשחקנים שיש ציפייה גדולה מאוד מאיתנו השנה לאור מה שעשינו בעונה שעברה. התקדמנו בחצי השני של העונה שעברה וצריך להמשיך עם מה שעשינו. אני בטוח שנעשה את זה. מחמיא לנו כמועדון שהרבה שחקנים רוצים לבוא לכאן. אני מצפה לשנה טובה לפחות כמו זו שהייתה ושיהיה לכולנו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully