וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ק"ש: שיר צדק יקבל הצעה להארכת חוזה אם לא יעבור

2.6.2014 / 15:48

המועדון מצפה לתשובת השחקן בנוגע לעתידו, וממתין לסיום המחנה של מכבי חיפה כדי לראות אם עמאשה או אבוחצירא ישוחררו

שחקן עירוני קרית שמונה, שיר צדק. אדריאן הרבשטיין
הפער עם מכבי חיפה עומד על כ-200 אלף יורו. צדק/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה תציע לשיר צדק להאריך את חוזהו אם זה יישאר בסופו של דבר בקבוצה ולא יעבור למכבי חיפה, מכבי תל אביב או כל קבוצה אחרת. בין הבעלים איזי שרצקי לבין צדק יש הסכם לפיו השחקן יכול להשתחרר מחוזהו תמורת פיצוי של הקבוצה אליה יעבור בסך 600 אלף יורו. במכבי חיפה רצו את הבלם אך לא מוכנים לשלם סכום כזה, והפער עומר על 200 אלף יורו. בחיפה טענו השבוע שהמשא ומתן למעשה התפוצץ וצדק לא יהיה בקבוצה. בשל כך בקרית שמונה קיימת הערכה שייתכן שצדק אכן יישאר בקבוצה בה הוא משמש כקפטן, ואם זה יקרה שרצקי צפוי להציע לצדק להאריך את חוזהו. לצדק חוזה לעוד עונה אחת בלבד ולמעשה אם הוא לא יעבור כעת הוא יוכל להשתחרר בסוף העונה הבאה ללא תמורה, כשהארכת חוזהו תהיה הפתרון לדבר. בשלב זה עדיין לא נעשתה פנייה לצדק עם הצעה שכזו מקרית שמונה, ובקבוצה מחכים לתשובת השחקן בנוגע לעתידו, ואז תיעשה הפנייה.

מלבד עניין צדק, בקרית שמונה סיימו בשלב זה את ההכנות לעונה הבאה עם ההחתמה של טובראנו פינאס והשאתרו של רוג'רס קולה. בקבוצה לא מתכוונים לחזק את הסגל בשחקנים נוספים כשהשם היחידי שעדיין על הפרק הוא שמו של שלום אדרי הצעיר.

עם זאת, בסביבתו של שרצקי אמרו השבוע שאם מאמנה החדש של מכבי חיפה יחליט לשחרר לאחר מחנה האימון את וויאם עמאשה או שמעון אבוחצירא שרצקי עשוי להציע לאחד מהשניים לחזור לקרית שמונה. בשלב זה בקריה עדיין לא מדברים על השניים שכן הם צפויים להתחיל את העונה עם חיפה אך אם אחד מהם ישוחרר בקריה ינסו לחזק את הקבוצה בייחוד לאור כך ששרצקי מעוניין מאוד להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופאית ולרשום עונה טובה נוספת בליגת העל.

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור לקריה? אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully