וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ ימשיך להיות הספונסר הראשי של נבחרת ישראל

29.6.2014 / 11:02

בעליה לשעבר של מכבי ת"א העביר 100 אלף דולר לאיגוד. האימונים הרשמיים יפתחו בשבוע הבא ללא מקל, כספי ולנדסברג

רענן כץ בחגיגות האליפות של הפועל גלבוע/גליל עליון. ברני ארדוב
יגיע לישראל במהלך חודש אוגוסט ויצפה במשחק הבית נגד מונטנגרו. כץ/ברני ארדוב

רענן כץ ימשיך גם השנה לשמש כנותן החסות הראשי של נבחרת ישראל כשהלוגו של החברה האמריקאית שבראשותו RK יהיה במרכז חולצות השחקנים. בעליה לשעבר של מכבי תל אביב, העביר כבר המחאה על סך 100 אלף דולר לאיגוד הכדורסל, ועשוי להעלות את תמיכתו בהמשך. כץ יגיע לישראל במהלך חודש אוגוסט ויצפה במשחק הבית נגד מונטנגרו ובמשחקי החוץ נגד הולנד ובולגריה.

לנבחרת ישראל לנשים ולגברים גם נותן חסות משני, הטוטו ווינר שמעביר סכום נוסף של 400 אלף שקלים, תמורת פרסום על גב גופיות השחקניות והשחקנים ופרסום נוסף על גבי המגרש, כך שבסך הכל חסויות עבור נבחרות ישראל הבוגרות האיגוד מקבל סכום של כ-750 אלף שקלים.

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. אדריאן הרבשטיין
האימונים ייפתחו בלעדיהם. כספי ומקל/אדריאן הרבשטיין

האימונים הרשמיים של הנבחרת לקראת מוקדמות אליפות אירופה יפתחו ביום ראשון הבא בבית מכבי ראשון לציון, כשכל השחקנים מלבד סילבן לנדסברג, עומרי כספי וגל מקל צפויים להצטרף. ליאור אליהו שמחלים משבר בידו מסוף העונה לא יפתח את האימונים אבל יחזור באופן הדרגתי וכבר החל באימוני האתלטיקה. בימים אלו כבר מתקיימים אימוני רשות בבית מכבי תחת אדלשטיין ומאמן הכושר אבי קובלסקי. הקפטן יותם הלפרין בין המתאנים ואיתו רביב לימונד, שון דאוסן, עוז בלייזר, יובל נעימי ובן רייס. מחר אמור להצטרף גם אלישי כדיר ובהמשך השבוע שחקנים נוספים בהם דגן יבוזרי ואלכס צ'וברביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully