וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יימצא פתרון למעבר לאיצטדיון סמי עופר?

29.6.2014 / 10:11

התגובות החריפות להחלטה של כץ לשחק בעכו הובילו לחידוש השיחות עם העירייה. בקבוצה מקווים לסכם עם כיוואן וימפולסקי

בהפועל חיפה ובעיריית חיפה מנסים לעשות מאמצים אחרונים כדי להביא למצב בו הפועל חיפה תשחק בעונה הבאה בחיפה באיצטדון סמי עופר ולא באיצטדיון בעכו, כפי שהצהיר הבעלים יואב כץ. כידוע, מאז הצהרתו של כץ נרשמה התקוממות גדולה בקרב מספר גדול של אוהדים, כשגם אלו שתמכו בכץ עד היום התרעמו כנגד ההחלטה. גם בתוך המועדון יצאו כנגד ההחלטה וחלק משחקני הבית טענו שמדובר בצעד שעלול לרסק את הזהות של האוהדים לקבוצה.

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יימצא פתרון? יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בשל הרעש שנוצר, בסוף השבוע התקיימו שיחות נוספות וכעת מנסים הצדדים להביא למתכונת בה דרישות האבטחה של המשטרה יהיו נמוכות בהרבה מה שיביא לכך שחיפה תשחק באיצטדיון החדש בעיר. במקביל במועדון מחכים גם לתשובת ההתאחדות לגבי האפשרות לארח את מרבית המשחקים בעכו ואת המשחקים הגדולים בחיפה, אך בהתאחדות צפויים לסרב לכך.

בצד המקצועי, בחיפה מנסים להשלים את הסגל לעונה הקרובה, ולאחר שאור אוסטווינד סיכם על המשך דרכו בקבוצה מקווים להגיע לסיכום גם עם הישאם כיוואן ודלה ימפולסקי. במקביל המגעים עם מוחמד גדיר נמשכים גם כן, כשבקבוצה רוצים לצרף חלוץ זר וחלוץ ישראלי נוסף כששמותיהם של רן יצחק ועידו אקסברד עלו אצל גורמים במערכת, אך לא ברור אם ראובן עטר חפץ בשניים.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully