וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעזוב את חיפה זו מכה קשה שתפגע במועדון"

27.6.2014 / 12:40

אוהדי הפועל חיפה מוחים נגד המעבר לעכו. שביעות רצון מהישארותו של אוסטווינד. גדיר, אבו ריא וימפולסקי יסגרו?

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
האוהדים מוחים. יואב כץ/ברני ארדוב

בהפועל חיפה ממשיכים להתרכז במעבר הצפוי לאיצטדיון בעכו. העזיבה את חיפה מקוממת אוהדים רבים וגם לא מעט אנשים מסביב למועדון ושחקנים בתוכו. "קמה קבוצת מחאה אבל הרבה מאיתנו לא הלכו איתה", אמר אחד מהאוהדים הוותיקים של חיפה. "חשבנו שיש לתמוך בקבוצה בכל מצב וגם נמשיך לעשות את זה, אבל לעזוב את העיר חיפה זו פשוט מכה קשה והחלטה שתפגע במועדון".

בשלב זה לא ברור היכן הקבוצה תתאמן כשגם מגרשי האימונים החדשים בעכו נשקלים כאופציה. נראה שאם זה יקרה הדבר יביא להתקוממות אפילו גדולה יותר. "אם הקבוצה תעבור גם להתאמן בעכו לא יהיה שום קשר בין המועדון לעיר חיפה וזה חבל מאוד", אמר אחד האוהדים.

עם זאת, הבעלים יואב כץ עדיין מקווה שההתאחדות תאשר לקבוצה לארח את המשחקים הגדולים באיצטדיון סמי עופר מה שעלול לרכך מעט את המכה. מכה נוספת למועדון היא העזיבה של הספונסרית הראשית חברת האבטחה התאמה. הספונסרית הודיעה שהיא לא תמשיך בעונה הבאה וכעת בחיפה מחפשים ספונסר משמעותי חלופי.

מנגד, בקבוצה מרוצים מאוד מההחתמה של אור אוסטווינד לעונה נוספת במועדון, אחרי שכבר היה נדמה שהשחקן בדרך החוצה. "אור שחקן מצויין שעוד יתרום המון לקבוצה", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "טוב לדעת שהוא נשאר ואנחנו מקווים שעוד שחקנים טובים יחתמו בקבוצה".

אוסטווינד כאמור סיכם אתמול את תנאיו באמצעות סוכנו ג'קי דהאן שסגר את הפרטים מול ראשי חיפה ובתחילת השבוע הוא צפוי אם לא יהיה משהו דרמטי לחתום רשמית על החוזה.
בקבוצה ממשיכים בנסיונות החיזוק. מהראן אבו ריא כבר חתם על טיוטת הסכם ובקבוצה מאמינים שהוא יחתום רשמית בקרוב. בנוסף בחיפה מחפשים מגן ימני ככשניר משען הוזכר כאופציה. גם בחלק ההתקפי בקבוצה מקווים לסגור עם דלה ימפולסקי, מוחמד גדיר ועם חלוץ זר. גם שמו של עידו אקסברד ששוחרר מהפועל באר שבע עלה כאפשרות לחיזוק.

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע מול אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בחיפה מרוצים. אוסטווינד, משמאל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully