וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה זכתה באליפות ה-18 בתולדותיה

הקטלאנים השלימו 1:3 בסדרת הגמר עם 81:83 דרמטי על ריאל מדריד. לאסו השתולל והורחק. צפו במהומה באדיבות ספורט 2

שחקן ברצלונה אנטה טומיץ'. GettyImages
היה בלתי ניתן לעצירה. טומיץ'/GettyImages

ברצלונה השלימה הערב (חמישי) זכייה באליפות ספרד בפעם ה-18, אחרי שגברה 81:83 על ריאל מדריד וניצחה 1:3 בסדרת הגמר. הבלאנקוס, שנראו בתחילת העונה כמו הדבר האמיתי ואף זכו להשוואות למכבי תל אביב הגדולה של וויצ'יץ', פארקר ושאראס, מסיימת עונה עם תואר אחד בלבד, וגם הוא משני - גביע המלך. זו העונה השלישית ברצף בהן היריבות המושבעות נפגשות לקרב ראש בראש, ופעם שנייה שידה של ברצלונה על העליונה.

כמו יתר המשחקים בסדרה, גם משחק מספר 4 היה מותח ודרמטי. ברצלונה פתחה היטב בהמשך ישיר ליכולת במשחק מספר 3 ועלתה ליתרון דו ספרתי עוד במחצית הראשונה. במהלך הרבע השלישי הרוחות התלהטו כשפבלו לאסו, מאמן ריאל, פרץ למגרש בצרחות על השופטים. לאסו, שנפצע במהלך המשחק הראשון בסדרה, הגיע למשחק בכסא גלגלים ויצא לקול תשואות האוהדים בפלאו בלאוגרנה. החל מאותו רגע ניהל את המשחק עוזרו הוגו לופס, והבלאנקוס הצליחו לבצע קאמבק הודות לרודי פרננדס ויאניס בורוסיס. סלאח מג'רי הטוניסאי, שרשם סדרה מצוינת, נפצע במהלך הרבע המכריע ומירר בבכי על הספסל.

אנטה טומיץ' היה בלתי עציר והעלה את ברצלונה ליתרון 1- ברבע האחרון, אך בורוסיס החזיר את ריאל לעניינים וקבע שוויון 76 דקה לסיום. נבארו איבד, יול החטיא בצד השני ודווקא מאצ'יי לאמפה, שהחל את הקריירה בריאל ולא קלע עד אותו רגע, קבר שלשה מכרעת מהפינה, שקבעה 76:79 20 שניות לסיום. דארדן עוד צימק ל-81:79 כשנותרו 10 שניות על השעון, אך אולסון דייק פעמיים מהקו ומנע מבארסה לחזור למשחק חמישי ומכריע בבירה. אנטה טומיץ' סיים משחק נפלא עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים מול האקסית. חואן קרלוס נבארו הוסיף 14, בראד אולסון ובוסטיאן נכבאר תרמו 10 כל אחד. רודי פרננדס הוביל את קלעי ריאל עם 13 נקודות.

משחקי הליגה הספרדית משודרים בספורט 2

צפו בהרחקה של פבלו לאסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully