וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר הררה חתם במנצ'סטר יונייטד, גם לוק שואו הצטרף

הקשר חתם לארבע עונות אחרי שנרכש ב-29 מיליון ליש"ט: "חלום שהתגשם". מגן הנבחרת נרכש מסאות'המפטון ב-34 מיליון ליש"ט. בסך הכול: 63 מיליון ליש"ט על שני הצעירים

אנדר הררה במדי מנצ'סטר יונייטד. טוויטר, אתר רשמי
ברוך הבא. הררה/אתר רשמי, טוויטר

רכש חדש למנצ'סטר יונייטד: אחרי משא ומתן ממושך, אנדר הררה הצטרף היום (חמישי) רשמית לשדים האדומים, וחתם על חוזה לארבע עונות. מוקדם יותר הודיעה בילבאו, קבוצתו הקודמת של הררה, כי היא דוחה את ההצעה של יונייטד, שהייתה מוערכת ב-36 מיליון יורו, אך לאחר מכן הודיע הררה כי הוא ישלם בעצמו את הסכום ויתיר את חוזהו בקבוצה הבאסקית. הררה בן ה-24 רשם 124 הופעות בסך הכל במדי בילבאו.

"לחתום במנצ'סטר יונייטד זה חלום שמתגשם", אמר הקשר בן ה-24. "שיחקתי באולד טראפורד עם בילבאו בליגה האירופית וזה היה אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי. אעשה הכל כדי לסייע לקבוצה להשיג את מטרותיה. אני כבר לא יכול לחכות למשחק הראשון. לא אשכח אף פעם את התקופה שלי בבילבאו ואני רוצה להודות לצוות ולאוהדים שם. אני מאחל להם עתיד מצוין".

עוזר המאמן ריאן גיגס הוסיף: "אנדר הוא צעיר פנטסטי, עם הרבה אנרגיה ויצירתיות. אנחנו מאמינים שהוא אחד הצעירים הכי מוכשרים בספרד ומשוכנעים שהוא יהיה להיט עבור האוהדים שלנו. אנחנו שמחים שהוא החליט להצטרף ליונייטד".

הררה הוא יליד בילבאו, אך כנער שיחק דווקא בסראגוסה. ב-2008 הוא רשם הופעות ראשונות במדי קבוצת המילואים של סראגוסה, וב-2011 עבר לבילבאו. במהלך תקופתו בבילבאו כבש הררה שבעה שערים.

שחקן סאות'המפטון לוק שואו. GettyImages
פול סקולס לא אהב את העסקה. לוק שואו/GettyImages

על פי "סקיי ספורטס", מנצ'סטר יונייטד לא עצרה עם הררה והגיעה לסיכום עסקת לוק שואו. השדים האדומים ישלמו כ-34 מיליון ליש"ט לסאות'המפטון על המגן בן ה-18, שהרשים מאוד במדי הסיינטס בפרמיירליג ואף נכלל בסגל נבחרת אנגליה למונדיאל. שואו הצעיר פתח ב-0:0 נגד קוסטה ריקה ועם חזרתו מברזיל הגיע למתחם קרינגטון כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות.

כוכב הקבוצה לשעבר פול סקולס יצא נגד העסקה: "34 מיליון ליש"ט על לוק שואו זו עוד הוכחה לכך שהכדורגל השתגע. יש לזה השפעה רעה לטווח הארוך. לשלם 34 מיליון על מגן שמאלי זה טירוף. בכסף הזה הייתי מביא חלוץ מרכזי שכובש 30 שערים בעונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לואי ואן חאל, מאמן נבחרת הולנד. GettyImages
חיזוק רציני. ואן חאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully