וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קנבארו ישמש כעוזר בריאל מדריד?

שחקן העבר עשוי להחליף את זינאדין זידאן ולעזוב את אל אהלי שבה הוא משמש כעוזר מאמן. פורסמו הרווחים מהצ'מפיונס, הבלאנקוס בראש עם 57.4 מיליון יורו

פאביו קנבארו במדי נבחרת איטליה. Claudio Villa/ Grazia Neri, GettyImages
הולך בדרכו של זידאן? קנבארו/GettyImages, Claudio Villa/ Grazia Neri

האם המחליף של זינאדין זידאן בריאל מדריד יהיה פאבו קנבארו? ב"מארקה" מדווחים שכוכב הקבוצה לשעבר ששיחק גם ביובנטוס, אינטר, פארמה ונאפולי ובעיקר בלט בנבחרת איטליה עשוי להתמנות כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי בבלאנקוס. אחרי שהתברר כי זידאן יעבור לאמן את קאסטייה, התפנה משרת העוזר לצידו של פול קלמן שצפוי להישאר בתפקיד.

אנצ'לוטי רוצה מאוד לראות את קנבארו מצטרף אליו בריאל מדריד בעיקר בשל ההיכרות הטובה שלו עם המועדון שבו הוא שיחק בין 2006 ל-2009. השניים שיתפו פעולה יחד בפארמה באמצע שנות התשעים. קנבארו עצמו מעוניין לאמן, אבל נראה שהדרך לשם תעבור דרך משרת העוזר בריאל מדריד. קנבארו משמש כאמור כעוזר מאמן בדובאי בקבוצת אל אהלי שגם הייתה האחרונה בקריירה שלו.

ריאל מדריד חוגגת זכייה בליגת האלופות. רויטרס
ובמקום הראשון.../רויטרס

ובינתיים פורסמו הרווחים של הקבוצות השונות מליגת האלופות, ומן הסתם ריאל מדריד צועדת בראש אחרי הזכייה העשירית בתולדותיה באליפות אירופה עם הכנסה של 57.4 מיליון יורו. פריס סן ז'רמן שנעצרה ברבע הגמר מדורגת שנייה בטבלת הרווחים עם 54.4 מיליון, בעוד הפיינליסיטית אתלטיקו מדריד שלישית עם 50 מיליון יורו. ומי עוד בהמשך הרשימה? מנצ'סטר יונייטד רביעית עם 44.8, באיירן מינכן חמישית עם 44.6, צ'לסי שישית עם 43.4, יובנטוס שביעית עם 43.1, ברצלונה רק שמינית עם 41.9, נאפולי תשיעית (38.5) ומילאן עשירית (37.6).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully