וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה חוזרת להתאמן: "אפשר לעשות עוד עונה גדולה"

26.6.2014 / 10:27

הקבוצה תחל להתאמן לקראת הופעותיה במוקדמות הליגה האירופית. זועבי שטרם חתם יגיע גם הוא. ז'אן עשוי להצטרף אם ישוחרר ממכבי תל אביב

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הסגל כמעט סגור. ברק בכר/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה תחל היום (חמישי) באופן רשמי את ההכנות שלה לעונה הבאה כשתפתח את אימוניה בנוכחות הסגל כולו, כולל שחקן הרכש טובראנו פינאס שהגיע ממכבי נתניה. גם השוער מהדי זועבי צפוי להגיע וזאת למרות שעדיין לא חתם רשמית על החוזה. זועבי סיכם כבר את תנאיו והוא אמור לחתום היום או לכל המאוחר בימים הקרובים וייקח חלק באימון הפתיחה.

בקרית שמונה יערכו היום סוג של אימון גיבוש והיכרות מחודשת, כאשר האימונים המקיפים יחלו ביום ראשון במחנה שיתקיים בקיסריה. "יש פה סוג של התרגשות", סיפר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "בעיקר מכיוון שנשארנו כמעט אותה קבוצה מהעונה שעברה ואנחנו באמת מרגישים שאנחנו יכולים לעשות עוד עונה גדולה ולהצליח גם במפעל האירופי. כולם נחו ועכשיו הגיע הזמן לחזור ולעבוד".

ערן זהבי דור ז'אן רמי מרבאל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יפתור את בעיותיו מול מכבי תל אביב? ז'אן, מימין/ברני ארדוב

בקרית שמונה השלימו למעשה את הסגל כשההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית עשויה להביא את איזי שרצקי להחליט לצרף שחקן אחד בכיר נוסף. מי שעוד עשוי למצוא עצמו בקבוצה הצפונית הוא חלוצה של מכבי תל אביב דור ז'אן. השחקן ששייך למכבי תל אביב לא מגיע איתה להסכמות והמשא ומתן עימו התפוצץ כך שהוא צפוי להגיע למוסד לבוררות עם האלופה. ז'אן מעוניין להגיע לקרית שמונה וייתכן שבסופו של דבר אם הוא יעבור את עניין הבוררות מול מכבי תל אביב, הוא אכן יגיע לקבוצה של שרצקי שכידוע אוהב מאוד לטפח שחקנים צעירים ומוכשרים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully