וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה לבולגריה ולא עלתה לאליפות אירופה

השחקניות של עדן ענבר היו זקוקות לניצחון כדי לשמור על סיכוי להעפיל, אך נוצחו 75:70 בבולגריה. שי דורון קלעה 23 נקודות

שי דורון, נבחרת ישראל כדורסל נשים, מול אולגה חציניקולאו, נבחרת יוון. באדיבות איגוד הכדורסל, ספק 500
רק כמעט. דורון/ספק 500, באדיבות איגוד הכדורסל

נבחרת הנשים הפסידה הערב (רביעי) לבולגריה 75:50 ולא תשתתף באליפות אירופה בשנה הבאה בהונגריה ורומניה. הנבחרת פתחה טוב את המשחק והצליחה לשמור על היתרון בסיום הרבע הראשון 17:18. גם הרבע השני נפתח טוב מבחינת ישראל וריצת 0:6 הובילה ליתרון שיא 17:24 שתי דקות בתוך הרבע. מכאן הבולגריות התעוררו ושתי דקות לסיום המחצית הן עלו ליתרון ראשון במשחק 26:28. הבולגריות המשיכו במומנטום ואת המחצית הראשונה הן סיימו ב-28:33.

הרבע השלישי החל כמו שהרבע השני נגמר כשהבולגריות ממשיכות להגדיל את הפער שהגיע בשיאו ל-36:49. הנבחרת לא נשברה כששי דורון עם תשע נקודות ולידור כהן עם שבע החזירו את הנבחרת לפיגור 51:48 בלבד ובסוף הרבע 52:56 לבולגריה. המומנטום המשיך להיות עם הבנות של עדן ענבר ושש דקות לסוף המשחק הן הצליחו לעלות ליתרון 60:61. הבולגריות לא נשברו והצליחו לעלות ל-67:72 דקה וחצי לסיום, ומכאן הנבחרת לא הצליחה לחזור ובסיום 70:75 לבולגריות.

שי דורון סיימה עם 23 נקודות, קטיה לויצקי הוסיפה 16 נקודות ולירון כהן תרמה 13 נקודות ועשרה אסיסטים שלא עזרו לנבחרת. יתר הקלעיות: מיכל אפשטיין 7, ליעד סואץ קרני ודניאל דיאמנט 4 כל אחת, מירב דורי 3.

המאמן עדן ענבר סיכם: "אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה, אבל היום אני גאה בנחישות של הבנות ובדרך שבה חזרנו למשחק. ראיתי הרבה דברים חיובים וזה לא היה קל אחרי ההפסד הקשה לקרואטיה. אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה. רצינו מאוד לנצח ולעלות, אבל זה לא קרה. בשני משחקי החוץ שיחקנו כדורסל מצוין וחוץ מהרבע האחרון בבית נגד קרואטיה היינו בסדר, אבל הייתה לנו מטרה ולצערי לא עמדנו בה וזה מאכזב. לגבי המשחק נגד בולגריה, עמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו במשחק הזה, עשינו את הדברים שרצינו ולצערי בשני משחקי החוץ זה יכול היה ללכת לכל כיוון ובדקה האחרונה היה שוויון וזה ההבדל בין לעשות אליפות אירופה לבין לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully