וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין מועמד לתפקיד עוזר מאמן מכבי תל אביב

25.6.2014 / 13:21

המאמן ייפגש עם גיא גודס ונחשב למועמד מוביל. גם ננו גינזבורג ומתן חרוש הוזכרו. הוגשה הצעה לג'וש דאנקן

ליאור ליובין מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
חוזר ליד אליהו? ליובין/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה בתכניות לבניית הסגל, אך בקרב אלופת אירופה לא שוכחים שגם הצוות המקצועי צריך חיזוק. אחת המטרות הראשונות של המאמן הטרי, גיא גודס, היא איוש עמדת עוזר המאמן, ולוואלה! ספורט נודע כי ליאור ליובין הוא אחד מהמועמדים העיקריים לתפקיד. גודס צפוי להיפגש עם ליובין ולדון איתו בנושא.

ליובין שימש בעונה שעברה כמאמן הפועל חולון אך עזב באמצע העונה. לפני כן הוא עמד על הקווים של הפועל גלבוע/גליל. כשחקן פעיל הוא לבש את מדי מכבי תל אביב בעונת 2002-03.

גם מועמדותו של ננו גיזנבורג נשקלת ברצינות, אבל עם זאת, יש לציין שחלק מראשי מכבי תל אביב סבורים שכדי להצטרף, יהיה עליו להתפטר מאימון נבחרת צ'כיה – דבר שלא בטוח שירצה לעשות. גם שמו של מתן חרוש עלה.

גודס צפוי לטוס בקרוב ללאס וגאס כדי לבדוק מועמדים בקבוצה. עם ג'וש דאנקן מהפועל ירושלים כבר החלו מגעים, הוגשה הצעה ולא מן הנמנע שהוא ינחת ביד אליהו. גם הקבוצה מהבירה במו"מ על המשך דרכו במלחה. ריקי היקמן קיבל הצעות גבוהות מאולימפיאקוס ופנאתינייקוס, וכן מטורקיה וסין. במכבי מבינים שיכול להיות שהוא יעזוב ובוחנים מועמדים לחיזוק הקו האחורי.

בתוך כך, שון ג'יימס, שהוחלט להשאילו לקבוצה אחרת או לשחררו תמורת פיצוי, כבר זוכה לתמיכה מחבריו לקבוצה בעונה שעברה. ג'ו אינגלס צייץ על ג'יימס בטוויטר שלו: "מי שיחתים את שון ג'יימס השנה, יקבל שחקן ואדם נהדר. הוא יחזור חזק וטוב מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully