וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: חסן אבו זייד קרוב לסיכום

25.6.2014 / 11:19

קשר א.א.ק לרנקה בעונה החולפת, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ממתין לשחרור ממכבי ת"א. אנדו הסנגלי יגיע?

חסן אבו זייד שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
בדרך לחתנה רביעית בליגת העל אחרי בני יהודה, מכבי תל אביב ורמת השרון. אבו זייד/ברני ארדוב

קשר א.א.ק לרנקה בעונה החולפת, חסן אבו זייד, קרוב לסיכום במכבי פתח תקוה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, סיכם חלק גדול מתנאיו באמצעות נציגו אבי נימני. אבו זייד שהחל את העונה בהפועל ניר רמת השרון לפני שעבר לקפריסין, יושאל ממכבי תל אביב לעונה אחת, כשבמועדון ביקשו לשחרר גם את הקשר בן בן יאיר ואת החלוץ גאל מרגוליס. הבוקר החל משא ומתן רשמי עם בן יאיר, וכרגע ישנם פערים קטנים בין הצדדים. במעודון מקווים שהשחקן יחתום בקרוב. דדי בן דיין טרם חתם רשמית על חוזה לעונה אחת, אבל צפוי לעשות זאת בקרוב.

כי שפורסם אתמול, פתח תקוה מביעה עניין בקשר האחורי של אסטרס טריפוליס היוונית גיראן אנדו. הסנגלי שאותה הציע סוכן השחקנים דדה חדד, רשם העונה 29 הופעות במדי הקבוצה מיוון, וכבש שלושה שערים. אנדו בן ה-30 שיחק בעבר בסושו הצרפתית, במדיה רשם 122 הופעות בין השנים 2002 ל-2008. בהמשך שיחק בנאנט, סנט אטיין, סראגוסה, בירמינגהאם, איפסוויץ' וכאמור גם אסטרס טריפוליס.

רן בן שמעון מאוד רוצה גם את בריאן חרסיסיץ' מהפועל תל אביב, אבל הכל תלוי ביכולת הכלכלית של המועדון לעמוד בחוזה שלו. גם השוער דני עמוס מועמד. לגבי בויאן שראנוב, שכר הברוטו של השחקן מגיע ליותר משלושה מיליון שקל בעונה, ולכן יהיה קשה להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully