וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "אם זהבי יעזוב נצטער, אבל נשמח בשבילו"

25.6.2014 / 9:30

הצהובים כינסו מסע"ת לקראת היציאה למחנה האימונים, הקפטן התייחס לזהבי ולהגרלת האלופות: "חייכנו כששמענו סנטה קולומה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוכן לספוג עזיבה של זהבי. ייני/קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת פתיחת העונה. הצהובים ימריאו ביום שישי בבוקר למחנה אימונים שיתקיים באוסטריה וכינסו מסיבת עיתונאים לקראת היציאה, בהשתתפןת הקפטן שרן ייני והחלוץ טל בן חיים.

"אנחנו נהנים לעבוד עם הצוות הזה, אנחנו מכירים אותו מקרוב כבר", פתח הקפטן שרן ייני את דבריו בהתייחס לצוות האימון החדש-ישן בקרית שלום. "יש אווירה טובה באימונים. זאת הרמה הכי גבוהה שיש. יש פה שחקנים שרעבים להצלחות. אנחנו עדיין לא שבעים, יש לנו המון אנרגיות. לא חושב שיהיו בעיות מהבחינה הזאת במכבי תל אביב. חזרנו לאותם עקרונות של לפני שנתיים".

לגבי ערן זהבי, שעשוי לעזוב את הצהובים לטובת הצעה קוסמת מאירופה אמר ייני: "ערן מתנהל כמו שכל שחקן מתנהל, הוא שומר לעצמו את כל מה שקורה. כל אחד מאיתנו היה מתנהל באותה צורה. אני יכול להגיד שכולם רוצים שהוא יישאר, אבל מצד שני אם הוא יוכל להשתדרג מבחינה מקצועית וכלכלית אנחנו נצטער, אבל נברך ונשמח איתו. לערן יש יכולות שמחפשים באירופה, אני בטוח שהרבה קבוצות ירצו אותו. גם באזל זה בהחלט שדרוג, זו קבוצה שמצליחה כבר הרבה שנים ברצף באירופה ולוקחת אליפויות בשוויץ, שזו ליגה טובה יותר מהליגה שלנו".

לגבי המסע לעבר שלב הבתים בליגת האלופות: "היה חיוך בגלל סנטה קולומה, אבל אנחנו עוד לא מתעסקים בזה. אנחנו מאוד רוצים להיות בליגת האלופות, אבל גם אם נגיע לליגה האירופית נהיה מרוצים. להיות בשלב הבתים של הליגה האירופית ייתן לנו הרבה נסיון, שיעזור לנו בהמשך".

יאניק קמאנן חלוץ מכבי תל אביב במשחק מול סנטה קולומה. ברני ארדוב
"חייכנו כששמענו את השם". קמאנן מול סנטה קולומה ב-2007/ברני ארדוב

ייני הוסיף לגבי הסגל של הצהובים: "יש לנו סגל טוב מאוד שמשחק כבר שלוש-ארבע עונות ביחד. יש לזה משמעות גדולה. אני לא חושב שנרד ברמה, זה עושה טוב לכדורגל הישראלי לצמצם את הפער. תסמכו על ג'ורדי שהוא יעשה עבודה טובה, ניתן לו את הקרדיט ואת הזמן להביא שחקנים. קבוצות אחרות לא עשו יותר מדי רכישות, חוץ מאחת או שתיים".

"אין ספק שהסטנדרטים כאן שונים", הוסיף טל בן חיים, שייכנס לעונתו השנייה בצהוב. "יש תוצאות בשטח, ולא רק מבחינה מקצועית. מה שקורה במועדון זה רמה אחת מעל למה שקורה בישראל. . להיות שחקן במכבי תל אביב זה לא דבר של מה בכך ואם קיבלתי את ההזדמנות, צריך לשמור עליה".

עוד הוסיף בן חיים: "כרגע אני לא מסתכל על שאר הקבוצות. כרגע מכבי ת"א תלויה אך ורק בעצמה. אם נעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות - לא נצטרך להסתכל על האחרות לאורך כל העונה. אני רוצה לעשות עונה טובה יותר מאשר העונה שעברה. אני עוד לא מכיר את אוסקר כל כך טוב, אבל אני רואה שהוא מאמן מצוין ואין שום סיבה שלא נשחזר את השנים האחרונות".

יובל שפונגין שחקן מכבי תל אביב עם גאל מרגוליס, עומרי אלטמן. קובי אליהו
אווירה מוכרת גם עבורו. יובל שפונגין באימון הבוקר/קובי אליהו
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
עוקב מקרוב. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully