וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.6

ברצלונה מחתימה שוער, מנ' סיטי רכשה את פרננדו, אטו מבוקש באיטליה, בוטנר וגאראי עברו לרוסיה, אלמנדר חזר לדנמרק, קמביאסו מועמד לוולנסיה. השמועות וההעברות

שוער נבחרת צ'ילה קלאודיו בראבו. Stuart Franklin, GettyImages
רכש טרי. קלאודיו בראבו/GettyImages, Stuart Franklin

העברות

* ברצלונה הודיעה על החתמתו של קלאודיו בראבו, שוער סוסיאדד ונבחרת צ'ילה, לארבע עונות. לידיעה המלאה.

* בלם נבחרת ארגנטינה ובנפיקה הפורטוגלית, אסקיאל גאראי, שהיה על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, נמכר לבסוף לזניט סנט פטרסבורג מרוסיה תמורת 15 מיליון יורו.

* מנצ'סטר סיטי רכשה את הקשר הברזילאי פרננדו, עליו שילמה 15 מיליון יורו לפורטו. השחקן בן ה-26 שיחק שבע שנים בקבוצה הפורטוגלית וחתם על חוזה ארוך טווח.

* הקשר רומן אלסנדריני נמכר ב-5 מיליון יורו מראן למארסיי, שם הפך לרכש הראשון של המאמן החדש מרסלו ביילסה.

* זינדין זידאן, שלא מסתיר את שאיפתו להפוך בקרוב למאמן, יאמן העונה את ריאל מדריד ב' שבליגה השלישית בספרד.

* אתלטיקו מדריד הודיעה על החתמתם של קוקה וחואנפראן על חוזה לטווח ארוך ובכך סתמה את הגולל על מעבר של השניים לאחת מהקבוצות שרדפו אחרי השחקנים.

* דינמו מוסקבה הודיעה שהיא הגיעה לסיכום על צירופו של מגן-קשר מנצ'סטר יונייטד, אלכסנדר בוטנר. ההולנדי בן ה-25 אמר: "דינמו קבוצה חזקה מאוד ואני מאמין שאפשר להיאבק על כל התארים".

* אודינזה הודיעה על החתמתו של חלוץ קייבו בארבע השנים האחרונות, סיריל תרו. הצרפתי בן ה-31 היה מבוקש גם באטאלנטה וטורינו.

* בנג'מין אנדרה (23) חתם בראן לארבע שנים. הקשר ההתקפי שצבר שבע הופעות בנבחרת הצעירה של צרפת, סיים את חוזהו באז'קסיו.

* פולהאם שירדה לצ'מפיונשיפ, רכשה מניוקאסל ג'טס את חלוץ נבחרת אוסטרליה, אדם טגארט (21). הוא חתם לשלוש שנים אצל הקוטג'רז.

* קון שעלתה לליגה הראשונה בצרפת, החתימה את המגן השמאלי עמנואל אימורו. השחקן שמייצג את נבחרת בנין, חתם לשלוש שנים אחרי שהצטרף מקלרמון.

* אחרי סיבוב ארוך שכלל את טולוז, בולטון, גלאטסראיי ונוריץ', יוהאן אלמנדר בן ה-33 חזר לברונדבי הדנית. הוא כבר שיחק בקבוצה בשנים 2004-2006.

* הבלם-קשר אחורי, גרגורי בוריון, חתם לשלוש שנים בריימס. השחקן בן ה-30 סיים את חוזהו בלוריין והצטרף בהעברה חופשית.

* המגן האנגלי ליאם ריג'וול, ששיחק בשנתיים האחרונות בווסט ברומיץ', חתם בפורטלנד טימברס מה-MLS.

שחקן נבחרת חוף השנהב יאיא טורה. GettyImages
כועס על ראשי סיטי. טורה/GettyImages

שמועות

* "דיילי מירור": פ.ס.ז' מתכננת לפנות למנצ'סטר סיטי בניסיון לרכוש את יאיא טורה. קשר נבחרת חוף השנהב כועס על ראשי קבוצתו שלא שיחררו אותו מנסיעה לאבו דאבי בתום העונה, למרות שביקש לשהות לצד אחיו הגוסס, איברהים.

* רונאלד קומאן מתכונן לאפשרות שאדם לאלאנה יעזוב את סאות'המפטון וסימן מחליף למקרה שהוא יימכר: קשר טוונטה ונבחרת סרביה, דושאן טאדיץ'.

* קשר דינמו מוסקבה ונבחרת הונגריה, באלאש דז'ודז'אק, רוצה לעזוב את רוסיה וכבר יש לא מעט מתעניינות: בנפיקה, ליברפול, לאציו ופיורנטינה.

* באיטליה מדווחים שאסטבן קמביאסו, שעזב את אינטר אחרי 10 שנים, קרוב לחתימה בוולנסיה. הארגנטינאי בן ה-33 כבר שיחק בספרד - לבש את מדי ריאל מדריד בשנים 2002-2004.
* ב"קיקר" הגרמני טוענים שברצלונה הגישה לבאיירן מינכן הצעה לרכישת טוני קרוס. הקשר בן ה-25 הופך לאחד מהמלפפונים החמים בקיץ וגם מנצ'סטר יונייטד מחזרת אחריו במרץ.

* עוד בברצלונה: ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שהקבוצה מגבירה את המאמצים שלה לרכוש מוולנסיה את ז'רמי מתיו. הבלם הצרפתי חתום במסטאייה עד 2017 ובחוזה שלו יש סעיף שחרור של 20 מיליון יורו, אבל ברצלונה תרצה לשלם הרבה פחות.

* פיורנטינה הצטרפה למאבק על שירותיו של סמואל אטו. הקמרוני בן ה-33 סיים את חוזהו בצ'לסי והוא מבוקש במספר גדול של קבוצות. על פי "גאזטה דלו ספורט", הוויולה מציעים לו שני מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully