וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את ריאל ועלתה ל-1:2 בסדרת הגמר

ערב גדול של נבארו (19 נקודות) ומטווח שלשות הוליכו את הקטלאנים ל-79:94 על ריאל. בארסה תבטיח אליפות בחמישי?

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה בכדורסל. Rodolfo Molina, GettyImages
רק הולך ומשתבח. נבארו/GettyImages, Rodolfo Molina

ריאל מדריד קיבלה שבחים מקיר לקיר ונראתה לאורך רוב העונה כמו הקבוצה הטובה באירופה, אך אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב בגמר היורוליג, הבלאנקוס עלולים לאבד גם את תואר האליפות שלהם בספרד לברצלונה היריבה המושבעת. הערב (שלישי) הקבוצה של פאבלו לאסו נקלעה לפיגור של 2:1 בסדרת הגמר אחרי תבוסה גדולה 94:79 מול הקטלאנים בחוץ.

בארסה, שהצליחה לגנוב את הביתיות של ריאל, עם ניצחון חוץ במשחק הראשון בסדרה, פתחה בטירוף את המשחק והפציצה 31 נקודות כבר ברבע הראשון. הקטלאנים קלעו לא פחות מ-16 שלשות במשחק הזה, כולל ארבע שלשות מארבעה ניסיונות של חואן קרלוס נבארו. ריאל עשתה קולות של קאמבק ברבע השלישי אבל בארסה שוב ברחה ברבע האחרון שהפך להיות לפרוטוקול בלבד.

נבארו הוליך את קלעי בארסה עם 19 נקודות והראה שוב מדוע הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים באירופה בשנים האחרונות. מרסליניו הוארטאס הוסיף 12 נקודות ושמונה אסיסטים. בראד אולסון קלע 15 למנצחים. ריאל סבלה מערב חלש של סרחיו רודריגס שקלע 9 נקודות ורודי פרננדס שהסתפק ב-7 נק' בלבד. סרחיו יול הוביל אותה עם 15. בארסה תארח את המשחק הבא בעוד יומיים ותחזיר אליה את תואר האליפות אם תנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully