וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיאמי היא עדיין האופציה המועדפת על לברון ג'יימס"

פרשני ארה"ב מגיבים להחלטה של ה-MVP לשעבר לצאת מחוזהו: "מנסה לשים לחץ על ההנהלה". פט ריילי: "לא הופתענו"

8 ביולי 2010: לברון ג'יימס מגלה למגיש ESPN  ג'ים גריי שבחר לשחק במיאמי היט. Larry Busacca, GettyImages
התמונה הזו תחזור על עצמה? לברון מודיע בשידור חי לאן פניו מועדות, קיץ 2010/GettyImages, Larry Busacca

האם כמו ממש כמו בקיץ 2010, גם בקיץ הקרוב לברון ג'יימס הולך להיות הסיפור החם של ה-NBA? סוכנו של כוכב מיאמי הודיע היום (שלישי) לסגנית האלופה כי ה-MVP לשעבר החליט לנצל את אופציית היציאה שלו, ולהפוך לשחקן חופשי. עם זאת, בארצות הברית לא ממהרים לסתום את הגולל על האפשרות שקינג ג'יימס יעזוב את פלורידה. "בסקר לא רשמי שערכתי עם מנהלים ברחבי הליגה התקבלה אותה תשובה", צייץ כתב 'ספורטס אילוסטרייטד' כריס מאניקס: "רובם יופתעו אם לברון יעזוב את מיאמי. כשחקן חופשי, לברון יכול לשים יותר לחץ על ההנהלה כדי לשפר את הסגל, מה שלא היה יכול לעשות אם היה נשאר בחוזהו".

נשיא המועדון פט ריילי שחרר הצהרה רשמית ובה נכתב: "ציפינו שזה יקרה, כך שזו לא הפתעה. כמו שאמרתי בשבוע שעבר, זכותם של שחקנים להפוך שחקנים חופשיים כשיש להם את האפשרויות הללו. אנחנו מצפים לשבת עם לברון והנציגים שלו ולדבר על העתיד שלנו יחדיו".

הדעה הרווחת היא שלברון, דוויין ווייד וכריס בוש ינצלו כולם את אופציית היציאה שלהם (החוזה המקורי נמשך עד 2015/16), על מנת לחתום על חוזים חדשים ונמוכים יותר במיאמי, בכדי לאפשר למועדון לשפר את הסגל בעונה הבאה - בין אם בצירף כוכב נוסף בסגנון כרמלו אנתוני, או מספר שחקני משנה. "שלושתם עדיין לא ישבו ושוחחו על העתיד", כתב פרשן 'יאהו' אדריאן ווז'נרובסקי. "לברון נחוש לשים לחץ על הנהלת מיאמי כדי להוציא כסף ולהתחזק. מקורות אומרים שמיאמי עדיין היא עדיין המועמדת המובילה עבורו, הוא רוצה לראות מה התכניות של פט ריילי".

כעת יהיה מעניין לראות האם ווייד ובוש אכן ילכו בעקבות לברון - אם יבחרו להישאר בחוזיהם הנוכחיים, למיאמי לא ממש יהיו אפשרויות רבות לשנות את הסגל, ובמקרה כזה לברון דווקא כן צפוי לעזוב. החלטה רשמית של השלישייה תתקבל עד ה-30 ביוני. "מקורותי מוסרים שלא בוש, לא ווייד ולא יודוניס האסלם הודיעו למיאמי על תכניותיהם", צייץ כתב 'מיאמי סאן סנטינל' איירה ווינדרמן.

פט ריילי, מיאמי היט. J Pat Carter, AP
לא הופתע. ריילי/AP, J Pat Carter

אם בכל זאת יעדיף לברון להיות שחקן חופשי, המועמדות המובילות לנסות להחתימו הן קליבלנד, יוסטון, הקליפרס ושיקגו. כמובן שמדובר בספקולציות בלבד, ועדיין לא ברור האם קינג ג'יימס יהיה מוכן לחזור לאוהיו לשחק תחת דן גילברט, שהשמיץ אותו אחרי שעזב בקיץ 2010, ולא בטוח שירצה לשחק עם הסגל הצעיר שעומד כעת לזכות דיוויד בלאט.

כדי להצטרף למירוץ, יצטרכו שאר הקבוצות המוזכרות לעיל (וכמוהן גם הלייקרס, לאוהדים שרוצים להיות אופטימיים במיוחד) לפנות מקום תחת תקרת השכר: יוסטון תצטרך למצוא בית לחוזים הכבדים של ג'רמי לין ועומר אשיק, בעוד הקליפרס יצטרכו להיפרד לכל הפחות מדיאנדרה ג'ורדן, ג'מאל קרופורד וג'ארד דאדלי. על פניו, דומה כי אלה גם שתי האופציות שיעניקו ללברון את האפשרות הטובה ביותר לזכות באליפות נוספת: לשחק לצד ג'יימס הארדן ודווייט הווארד או לצד חברו הטוב כריס פול ובלייק גריפין בוודאי יקסם לו מאוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני נבחרת ארצות הברית ב-2012 לברון ג'יימס, כריס פול. GettyImages
החברים הטובים ישתפו פעולה בקליפרס? כריס פול ולברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully