וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: גלושקו, פאר וסלע הודחו בסיבוב הראשון

פאר הפסידה 6:3, 6:0 לווזניאקי במשחק שחודש מאמש. גלושקו נכנעה לליזיקי 6:2, 6:1. סלע עף עם 6:4, 6:4, 6:4 לקוקושקין

שחר פאר טניסאית ישראל. Sang Tan, AP
הפסד רביעי ברציפות בסיבוב הראשון בטורנירי גרנד סלאם. פאר/AP, Sang Tan

אכזבה לטניס הישראלי בטורניר ווימבלדון כששחר פאר ויוליה גלושקו סיימו את דרכן כבר בסיבוב הראשון. היום (שלישי) שחר פאר הודחה אחרי שהפסידה לקרוליין ווזניאקי 6:3, 6:0 ואילו יוליה גלושקו נכנעה לסבין ליזיקי בתוצאה 6:2, 6:1.

המשחק בין פאר לווזניאקי חודש מאמצע המערכה השנייה כשפאר הייתה בפיגור 6:3, 2:0 במערכות, לאחר שהופסק אמש עקב הגשם והשעה המאוחרת. הישראלית (78 בעולם) דווקא נראתה טוב מאוד לפרקים במשחק אמש, אך שגיאות רבות מנעו ממנה לנצל זאת, ואפשרו לדנית (16) להשתלט על הנעשה, לנצח בסט הראשון ולפתוח גם את השני עם שבירה מהירה, כשהמומנטום לגמרי בצד שלה. כשחודש המשחק, פאר פתחה רע והדנית שברה בדרך ל-3:0. הישראלית לא הצליחה להקשות על ווזניאקי, ששברה שוב והשלימה 0:6 חלק בדרך לשלב הבא.

היה זה הפסד רביעי ברציפות לפאר בסיבוב הראשון בטורנירי גרנד סלאם. זה היה המפגש השביעי בין השתיים, כשהמאזן עומד על 1:6 לטובת ווזניאקי. הניצחון היחיד של הישראלית היה בדובאי ב-2010, אך בשאר המשחקים היא לא הצליחה לקחת ולו מערכה אחת מיריבתה.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. AP
לא הצליחה להדהים גם בלונדון. יוליה גלושקו/AP

יוליה גלושקו לא הצליחה לספק הפתעה גדולה בסיבוב הראשון בווימבלדון, במשחקה מול סבין ליזיקי במגרש המרכזי באול אינגלנד. הישראלית המדורגת 79 בעולם הרשימה מאוד בגרנד סלאם הקודם בו נטלה חלק, כשהשוותה את השיג השיא שלה עם העפלה לסיבוב השלישי ברולאן גארוס, ורצתה להמשיך את המומנטום ולהראות שגם בביקורה הראשון בטורניר הדשא המלכותי בווימבלדון, היא מסוגלת להרשים. אבל מלישראלית לא היה מענה לעוצמות של הגרמניה, שהגיעה לגמר השנה שעברה. בסך הכל, עומדת גלושקו על מאזן של עשרה ניצחונות לצד 16 הפסדים בסבב ה-ATP השנה.

גלושקו לא פגשה מעולם את ליזיקי (19 בעולם). הגרמנייה המוכשרת היתה הסנסציה הגדולה של הטורניר אשתקד, כשהדהימה את כל עולם הטניס עם העפלה לגמר ווימבלדון, שם נכנעה למריון ברטולי הוותיקה, שגם צפתה במשחק.

גלושקו הגישה ראשונה ונשברה כבר במשחקון הראשון של המערכה הראשונה. גלושקו התקשתה עם חבטות ההחזרה של ליזיקי, אבל הצליחה לצמק ל-2:1. גלושקו נראתה לא מרוכזת, הגרמנייה חבטה בעוצמה מהקו האחורי ושלטה בקצב. במשחקון החמישי התחולל מאבק אדיר. היו לליזיקי שמונה אפשרויות שבירה, ולבסוף היא הצליחה לנצל אחת ועלתה ל-1:4. במשחקון הבא גלושקו הייתה מצוינת, השיגה שתי אפשרויות שבירה ווהצליחה לשבור ל-4:2 לאחר שהגרמנייה שלחה כדור לרשת. אבל אז ליזיקי חזרה לשלוט, שברה את הישראלית שוב וניצחה 2:6 במערכה הראשונה.

גלושקו נשברה גם במשחקון הראשון של המערכה השנייה, וליזיקי המשיכה ל-0:2. גלושקו הצליחה לצמק ל-2:1, אבל הגרמנייה שברה בדרך ל-1:4 והשלימה 1:6 במערכה השנייה והשלימה 0:2 במשחק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הטניסאי הישראלי דודי סלע במהלך אליפות אוסטרליה. Chris Hyde, GettyImages
לא ניצל הזדמנויות. דודי סלע/GettyImages, Chris Hyde

הנציג הישראלי האחרון במעגל המשחקים היה דודי סלע, שגם הוא מצא את עצמו בחוץ. הישראלי המדורג 101 בעולם לא הצליח להקשות יתר על המידה על יריבו מיכאיל קוקושקין, נכנע 6:4, 6:4, 6:4 והותיר את הגרנד סלאם הבריטי ללא נציגים מארץ הקודש, אחרי שכזכור אמיר ויינטרוב הודח עוד במוקדמות. קוקושקין (63 בעולם), שהתעמת עם סלע במפגש הקודם ביניהם בגמר טורניר אסטנה לפני כשנה, נטל את היוזמה מהפתיחה בשעה שסלע לא הצליח לנצל את נקודות השבירה שהשיג, והפסיד 6:4 במערכה הראשונה בתוך 41 דקות. במערכה השנייה הקזחי חזר על התסריט עם ניצחון 4:6 בתוך 35 דקות, ובשלישית הוא נזקק ל-32 דקות כדי לחתום 4:6 נוסף ולהעפיל לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully