וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתעניינת בג'ייסי קארול

24.6.2014 / 8:51

אם הגארד ישוחרר מריאל מדריד, הוא עשוי להגיע לבירה. המו"מ עם ג'וש דאנקן מתעכב: "רוצים שחקנים שרוצים להיות כאן"

ג'ייסי קארול שחקן ריאל מדריד. Emilio Cobos, GettyImages
מלא ניסיון. קארול/GettyImages, Emilio Cobos

אחרי הכישלון בעונה החולפת, בהפועל ירושלים מכוונים גבוה. האדומים, שמינו את דני פרנקו למאמן וצירפו אליהם גם את דונטה סמית', מתעניינים כעת בשחקנה של ריאל מדריד, ג'ייסי קארול. הגארד בן ה-31 (1.88 מ'), היה מועמד בעבר למכבי תל אביב. הוא העמיד העונה ממוצעים של 9.5 נקודות, 0.7 אסיסטים ו-2 ריבאונדים בליגה הספרדית. ביורוליג המספרים שלו עמדו על 7.1 נקודות, 0.8 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים.

לקארול נותרו עוד שנתיים בחוזה עם ריאל מדריד, אולם אם הוא לא ימשיך במדי הבלאנקוס וישוחרר, ירושלים תרצה לצרף אותו לשורותיה. קארול עבר בעונה החולפת פציעה ברגלו, שהשביתה אותו למספר חודשים.

צסק”א וברצלונה מציעות לרייס כ-1.5 מיליון דולר

שחקן מכבי תל אביב ג'וש דאנקן, מול שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. מגד גוזני
לא ממהרים להחתים אותו. דאנקן/מגד גוזני

לגבי ג'וש דאנקן, בין השחקן, ששיחק בירושלים בעונה החולפת, לבין הקבוצה, מתנהלים כבר מספר שבועות מגעים, אולם בירושלים לא נלהבים להחתימו. בין הצדדים יש פערים כספיים, אולם בסביבתו של הבעלים אורי אלון מבהירים כי הסיבות לכך שהשחקן טרם חתם על חוזה חדש אינן כספיות: "אנחנו רוצים שחקנים שמעוניינים להיות כאן. דאנקן וברייסי רייט שחקנים טובים, אבל ישנם שחקנים אחרים מצוינים בשוק. שחקן צריך להראות שהוא רוצה להיות איתנו. זה לא עניין כספי, הרי דונטה סמית' צפוי להרוויח כאן סכומים יפים".

האלופה מכבי תל אביב מתעניינת בדאנקן, אולם בירושלים הדגישו כי הם אינם מתרגשים מרצונם של הצהובים להחתים את השחקן וכי העובדה הזו אינה מהווה פקטור במשא ומתן בין הצדדים: "יש לנו עוד זמן לאתר שחקנים טובים", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully