וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומב: "לא יהיו הרבה שינויים בסגל. אני רוצה קבוצה התקפית"

מאמן הפועל תל אביב התייחס להכנות לקראת העונה הקרובה. על ההגרלה באירופה: "השחקנים ידעו כל פרט ופרט. לא נזלזל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעוד פחות מחודש תעלה הפועל תל אביב של אייל ברקוביץ' ואסי דומב לניסוי כלים ראשון במסגרת השלב השני של מוקדמות הליגה האירופית. האדומים, שהחלו את האימונים בשבוע שעבר, ימתינו לתוצאת ההתמודדות בין פיוניק מארמניה לאסטנה הקזחית כדי לדעת את מי מהן יפגשו. בזמן הזה ינסה המאמן להכניס את שחקני הפועל תל אביב לכושר ולחזק עוד הסגל של הקבוצה.

על אף שזו תהיי הבכורה שלו כמאמן הפועל תל אביב, אסי דומב נשמע אתמול (שני) בטוח מאוד לקראת התמודדות באירופה: "אני מאלה שאוהבים את העבודה הקשה כל יום", אמר המאמן הטרי. "אבל כשנגיע למשחק, כמו לפני כל דבר חשוב, תהיה התרגשות של דקה-שתיים ואז אתה נכנס למים ומתחיל לשחות. אלה קבוצות שמאוד קשה לשחק מולם. קבוצות טובות. גם לי יצא לשחק בשלבים האלה מול קבוצות לא מוכרות וזה ממש לא יהיה קל, אבל נתכונן כמו שצריך. יש לנו מטרה והיא כן לנסות להעפיל. ברור שנתכונן כמו שצריך וברור שלא נזלזל ונגיע מוכנים. אני יודע עד כמה זה קשים המשחקים האלה וצריך לבוא עם המון מוטיבציה. אני אכין את השחקנים כמו שצריך והם ידעו כל פרט ופרט על הקבוצות הללו".

"נוכחנו לדעת במונדיאל הזה שגם נבחרות אלמוניות על הנייר מנצחות נבחרות עם שלל כוכבים", המשיך דומב. "צריך לבוא מוכן. לא משנה השמות שמשחקים, משנה השחקנים עצמם. צריך לעבור שלב ולא לוותר בשום רגע. אני אוהב כדורגל התקפי, אני רוצה שתהיה לי קבוצה התקפית וטובה. ברור שחשוב מאוד לצבור ניצחונות. בסופו של דבר אצלי מה שחשוב זו הדרך. אני מסכים אם זה שצריך תמיד לשאוף לנצח כל משחק, אבל זה כדורגל ואין שום הבטחות בו".

מאמן הפועל תל אביב אסי דומב. יוסי ציפקיס
מאמן הפועל תל אביב אסי דומב/יוסי ציפקיס

המאמן גם התייחס לסגל הנוכחי של הקבוצה: "אנחנו עוסקים במלאכה. איל מטפל בחלק המקצועי של הבאת שחקנים. אני בטוח שיהיו שחקנים טובים בהפועל תל אביב, אין לי ספק בזה. אני שבע רצון מכל מה שאני רואה, אם זה מהאימונים ומהסגל שהולך ומתגבש. לא יהיו הרבה שינויים בסגל מהעונה שעברה, שזה כבר טוב".

גם סיימון כץ, חבר הדריקטוריון שהיה מטעם הפועל בהגרלה, התייחס ליריבות: "הגרלה סבירה אבל בטח לא קלה. אני מאמין שהצוות המקצועי יכינו את הקבוצה היטב ונמשיך את המסורת האדומה באירופה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully