וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מול פיוניק או אסטאנה, באר שבע נגד ספליט או פ.צ מיקה

מוקדמות הליגה האירופית: הפועל באר שבע תפגוש בסיבוב השני של את המנצחת בין ספליט הקרואטית לפ.צ מיקה הארמנית. הפועל תל אביב תחל את דרכה במפגש מול המנצחת פ.צ פיוניק הארמנית לאסטנה הקזחית

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
מחכים ליריבה. שחקני הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

אחרי שמכבי תל אביב הוגרלה בליגת האלופות, גם שתי הנציגות הישראליות בליגה האירופית, הפועל תל אביב והפועל באר שבע, הוגרלו היום (שני) אל הסיבוב השני במפעל. הפועל תל אביב הוגרלה מול פיוניק הארמנית או אסטנה הקזחית, בעוד שבאר שבע תפגוש את המנצחת בין ספליט הקרואטית לפ.צ מיקה הארמנית. בסיבוב הראשון משחקות 78 קבוצות ו-39 העולות משם יצטרפו ל-41 הקבוצות שהעפילו אוטומטית לסיבוב השני, ל-40 מפגשים בסך הכול.

יריבות הפועל תל אביב

פיוניק הארמנית, המגיעה מעיר הבירה ירבאן, סיימה את העונה האחרונה במקום השישי בליגה הארמנית. הסגל שלה מורכב כמעט באופן בלעדי משחקנים מקומיים, למעט שני שחקנים זרים מרוסיה ואזרבייג'אן. בעבר היא זכתה ב-10 אליפויות ארמניה וב-6 גביעים, אך נמצאת בירידה מאז 2010. אשתקד זכתה בגביע הארמני. היריבה השנייה, ומי שמסתמנת כפייבוריטית במפגש הכפול, היא אסטנה, שסיימה אשתקד במקום השני בליגה הקזחית. היא נחשבת לכוח עולה בכדורגל המקומי, ונוסדה בשמה החדש רק בשנת 2009. מאז היא הפסידה לזכות פעמיים בגביע קזחסטאן (2010, 2012).

סיימון כץ, חבר הדריקטוריון שנמצא בהגרלה מטעם הפועל, אמר לאחריה: "הגרלה סבירה אבל בטח לא קלה. אני מאמין שהצוות המקצועי יכינו את הקבוצה היטב ונמשיך את המסורת האדומה באירופה".

חבר דירקטוריון הפועל תל אביב, סיימון כץ. ברני ארדוב
אופטימי. כץ/ברני ארדוב

יריבות הפועל באר שבע

האתגר הגדול מחכה להפועל באר שבע, שעלולה לפגוש בסיבוב השני את רדניצ'קי ספליט. הקרואטים סיימו אשתקד במקום השמיני בליגה המקומית ונחשבים לאחות הקטנה והפחות מפורסמת של היידוק ספליט. הקבוצה עלתה לליגה הקרואטית הראשונה ב-2010, ומעולם לא זכתה בתואר בליגה הבכירה. הם שיחקו לראשונה בליגה האירופית ב-2011/12. מיקה סיימה אשתקד במקום השלישי בליגה הארמנית, וזכתה בעבר בשישה גביעים מקומיים.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מחכה בדריכות. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully