וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו שאריץ' בחר באנדולו, מנסה בונסו באולימפיאקוס

"ילד הפלא" הקרואטי, שאמור היה להיבחר גבוה בדראפט, שוב הפתיע כשוויתר על ה-NBA ובחר בטורקיה. מנסה בונסו ליוון

הכדורסלן הקרואטי דריו שאריץ'. GettyImages
לא צפוי. שאריץ'/GettyImages

ילד הפלא הקרואטי דריו שאריץ' ממשיך ללכת נגד הזרם. אחרי שעזב את ספליט בטריקת דלת והסתכסך עם אביו על רקע רצונו לעזוב ל-NBA, נראה שהוא בדרך לעוד החלטה לא שגרתית. על פי דיווח ברשת ESPN, שאריץ' החליט לוותר על האופציה להגיע לליגה הטובה בעולם וסיכם בעל פה על חוזה לשלוש שנים באנדולו אפס. הטורקים הולכים בגדול בעונה הבאה, ולאחר שהחתימו את דושאן איבקוביץ' כמאמן, בשבוע האחרון נכנסו לפעולה גם בשוק השחקנים, עם ההחתמה של הגבוה הגאבונזי סטפון לאזמה. נראה ששאריץ' הוא ההחתמה הגדולה הבאה.

שאריץ' בן ה-20 נחשב לכישרון האירופי הגדול ביותר בדראפט הקרוב ועל פי כל התחזיות אמור להיבחר בלוטרי. "דראפטאקספרס", האתר המוביל ברשת לענייני דראפט, חזה כי הוא ייבחר במקום ה-11 על ידי דנבר נאגטס, אולם ההחלטה לחתום בטורקיה עשויה לשנות את פני הדברים, משום שהיא תמנע ממנו לעבור לליגה הטובה בעולם בשנתיים הקרובות. בעונה האחרונה שאריץ' העמיד בליגה האדריאטית ממוצעים של 19.3 נקודות, 9.3 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים.

פופס מנסה בונסו שחקן נבחרת בריטניה. GettyImages
תחנה חדשה. מנסה בונסו/GettyImages

* החתמה מעניינת לאולימפיאקוס: פופס מנסה בונסו, שהשתייך למשך תקופה קצרה לסגל של מכבי תל אביב ב-2012 וסיים את העונה האחרונה בגלאטסראיי, חתם רשמית לשתי עונות. הבריטי (2.06, 31) יעבה את הקו הקדמי של היוונים ועשוי למלא את מקומו של בריאנט דנסטון, שמעמדו לא ברור. בעונה החולפת העמיד מנסה בונסו ממוצעים של 8.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בליגה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully