וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: המשחק של פאר מול ווזניאקי יימשך ביום ג'

במצב של 3:6, 0:2 לזכות הדנית (16) החל גשם בלונדון, הישראלית (78) תקווה לנצל זאת לטובתה ולחזור לעניינים

הטניסאית הישראלית שחר פאר. GettyImages
אולי זה לטובתה. פאר/GettyImages

משחקה של שחר פאר מול קרוליין ווזניאקי במסגרת הסיבוב השני של טורניר ווימבלדון הופסק הערב (שני) במצב של 6:3, 2:0 לזכות הדנית, וככל הנראה יחודש מחר. שילוב של גשם שוטף שהחל בלונדון עם השעה המאוחרת (20:00 בשעת ההפסקה) גרם להחלטה, שאולי תעבוד לטובתה של פאר.

הישראלית (78 בעולם) ניצבת כעת בפני מצב לא פשוט כלל. במערכה הראשונה היא דווקא נראתה טוב מאוד לפרקים, אך שגיאות רבות מנעו ממנה לנצל זאת, ואפשרו לדנית (16) להשתלט על הנעשה, לנצח את הסט הראשון ולפתוח גם את השני עם שבירה מהירה, כשהמומנטום לגמרי בצד שלה.

אם תפסיד, יהיה זה הפסד רביעי ברציפות לפאר בסיבוב הראשון בגרנד סלאמים. השתיים נפגשו עד היום שש פעמים, כשהמאזן עומד על 1:5 לטובת ווזניאקי. הניצחון היחיד של הישראלית היה בדובאי ב-2010, אך בשאר המשחקים היא לא הצליחה לקחת ולו מערכה אחת מיריבתה.

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. רויטרס
גם לה נמאס לאכזב בגרנד סלאמים. ווזניאקי/רויטרס

מהלך המשחק

מערכה ראשונה:

שתי השחקניות שמרו על הגשותיהן בשלושת המשחקונים הראשונים, אך במשחקון השלישי ביצעה פאר שלל טעויות, והדנית ניצלה זאת כדי לעלות ל-1:3. הישראלית שברה מיד בחזרה, שמרה על הגשותיה, השוותה ל-3:3, השיגה שלוש אפשרות שבירה אך לא הצליחה לנצלן ובפיגור 4:3 סיפקה שגיאה כפולה שאפשרה לווזניאקי לעלות ל-3:5 ולהגיש לניצחון במערכה. הדנית עמדה בלחץ, וסגרה עניין עם 3:6 בתום 44 דקות. פאר סיימה את הסט הראשון עם 12 שגיאות בלתי מחויבות (לעומת 7), אחוזי הגשה ראשונה לא טובים (59, לעומת 83), ונקודת שבירה אחת מארבע אפשריות.

מערכה שנייה:

ווזניאקי המשיכה את המומנטום שלה גם בפתיחת המערכה השנייה, שברה מיד וברחה ל-0:2 מהיר. במהלך המשחקון השלישי החל גשם שוטף על הדשא באול אינגלנד, וההתמודדות הופסקה. לאחר כחצי שעה, הודיעו מארגני הטורניר כי המשחק יימשך ביום שלישי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully