וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן הוצג בבאר שבע, אופציית מיטרוביץ' נבדקת

23.6.2014 / 18:18

החלוץ: "לא קל לחזור אחרי ארבע שנים". כ-800 אוהדים הדליקו זיקוקים וחגגו עם הרכש, ברדה ובוזגלו. הסרבי יגיע לדרום?

ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרכו לנגב? מיטרוביץ'/ברני ארדוב

הפועל באר שבע פותחת עונה. סגנית האלופה בעונה שעברה הוציאה היום (שני) לדרך באופן רשמי את עונת 2014/15, כשערכה מסיבת עיתונאים חגיגית, במהלכה הציגה את שחקן הרכש החדש, שלומי ארבייטמן. מוקדם יותר, באר שבע הוגרלה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית מול ספליט או מיקה הארמנית. הקבוצה מבירת הנגב פותחת את העונה עם פרצופים חדשים-ישנים, ומקווה לשחזר את היכולת הגבוהה והתכונה הרבה סביבה מהעונה שעברה, שהייתה מוצלחת לכל הדעות. שחקני באר שבע ערכו בדיקות רפואיות והתאמנו במתחם וינגייט לפני מסיבת העיתונאים.

אימון הפועל באר שבע החל כשכ-800 אוהדי הקבוצה המתינו כבר על הדשא. מאור בוזגלו אליניב ברדה וגליינור פלט הורמו על הכתפיים כשהאוהדים הדליקו רימוני עשן וזיקוקים ועודדו את שאר השחקנים בהם שחקני הבית אופיר דוידזאדה, אביתר אילוז ולוטם זינו. יש לציין כי התכנון המקורי היה לאפשר לאוהדים להמתין על הדשא ובכל למנוע את פיצוץ האימון.

בהמשך הרימו האוהדים את אלישע לוי ושרו שירים שחיברו לו.
כשאלישע לוי התקרב שרו האוהדים בשמו של מאור מליקסון. בבאר שבע הגדילו את ההצעה על הקשר שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט. במועדון רוצים לראות את הקשר חוזר והמשא ומתן עם ולנסיין נמשך. במקביל, במועדון עושים מאמצים לסגור עם קשר אחורי עוד במהלך הימים הקרובים לפני היציאה למחנה האימונים. אופציה שנבדקה היא צירופו של קשר מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ' שככל הנראה סיים את דרכו במועדון הצהוב. בסביבתו של השחקן אישרו את הידיעה וייתכן מאוד כי בקרוב יתנהל משא ומתן בעניין. בנוסף, לוי בודק שמות אחרים

שחקני הפועל באר שבע מאור בוזגלו, שלומי ארבייטמן. דייב בוימוביץ'
שוב בישראל. ארבייטמן עוד בוזגלו/דייב בוימוביץ'

"אנחנו מקווים שהשנה הזאת תהיה מוצלחת כמו השנה שחלפה, אנחנו רוצים להמשיך את אותה חוויה", אמרה אלונה ברקת בפתח דבריה. "אנחנו מקווים לשמור על המשכיות, שהחלום הזה לא יהיה חד פעמי".

המאמן אלישע לוי הוסיף: "הייתה לנו שנה נהדרת בכל קנה מידה, שיחקנו כדורגל התקפי לאחר הרבה מאוד זמן והשגנו את היעדים שלנו. אני בטוח שהחוויה באירופה תהיה מעניינת. אני יכול להגיד שנעשים מאמצים גדולים מאוד מאחורי הקלעים, אבל לדבר זה לא עוזר. אנחנו קודם רוצים להיצמד למה שעשינו בעונה שעברה,

לוי התייחס גם לחיזוק שיגיע בהמשך הקיץ: "אנחנו נביא שחקנים בודדים לאן שבאמת צריך, שחקנים שישדרגו אותנו. הבאנו עד עכשיו רק שחקן אחד, הוא ייתן את הגולים שלו. אנחנו נהיה בסדר גמור בהתקפה, אנחנו צריכים חיזוק בקישור, אבל אנחנו רוצים שחקנים מיוחדים והשוק לא מוצף בכאלה. הבסיס של העונה שעברה ייקח אותנו קדימה. צריך להיות סבלניים. בוודאי שבכל עונה עושים ריענון כלשהו. יהיו כאלה שיעזבו ויהיו כאלה שיבואו. אנחנו רוצים שתהיה לנו קבוצה יותר חזקה, בכל המובנים - פיסית ומנטאלית".

לגבי ספליט, שצפויה להיות היריבה בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית: "נלמד אותם לפרטי פרטים, ונבוא מוכנים למשחק הראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העונה החדשה בפתח. לוי וברדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן, התייצבו מאור בוזגלו ואליניב ברדה לצד שלומי ארבייטמן, שסיפר על הנסיבות שהביאו אותו לבירת הנגב. "היו ציפיות בתחילת העונה שעברה בבלגיה, הייתה לנו קבוצה טובה מאוד, אבל מכאן ממשיכים קדימה", אמר החלוץ. "אני שמח להיות חלק מהמועדון הגדול הזה. אני שמח מאוד שהגעתי".

לגבי התחרות עם גליינור פלט בעמדת החלוץ: "אני מכיר אותו מבלגיה, הוא שחקן מצוין, אבל אני אתן הכל - בין אם אהיה שחקן ספסל או שחקן הרכב. אתן הכל למען ההצלחה של המועדון הזה".

על התקופה בבלגיה: "היו תקופות יותר טובות ופחות טובות, אבל זאת הייתה חוויה טובה. לא קל לחזור לישראל אחרי ארבע שנים. כשהגעתי לשם זלזלו בליגה הבלגית".

מאור בוזגלו: "שלומי חבר טוב שלי והוא שחקן מצוין שיוכל לעזור לנו. נקבל אותו כמו שקיבלו אותי, בהרבה חום ואהבה. שיאים אישיים זה לא הדבר הכי חשוב, ההצלחה היא מעל הכל. מה שהיה בעונה שעברה היסטוריה".

אליניב ברדה: "השנה תהיה מבחן גדול, כי לא קל לשחזר את מה שעשינו. אם אנחנו רוצים להיות מועדון גדול, צריך להבין שצריך לייצר המשכיות. אני מאמין בקבוצה שלנו. לא יהיה חכם לדבר על תארים, בכל זאת לא זכינו בתואר כבר 20 שנה. קבוצות ייקחו אותנו השנה ברצינות. הליגה תכיר אותנו, צריך להתכונן לעונה יותר קשה מבעונה שעברה".

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע. וינגייט,
אתגר חדש. שחקני באר שבע/וינגייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully