וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה תפתח את האימונים: פינאס יגיע, ניצן לא

23.6.2014 / 11:43

מחזיקת הגביע פותחת עונה: טובארנו פינאס יגיע, השוער איתמר ניצן לא. וובה בראון ומשה אבוטבול, שמחלימים מניתוחים, בספק

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מתחילים מחדש. קרית שמונה/ברני ארדוב

מחזיקת גביע המדינה עירוני קרית שמונה תחל את אימוניה לקראת העונה שבפתח ביום חמישי הקרוב. כבר ביום ראשון שלאחר מכן תצא הקבוצה למחנה האימון הראשון שלה, שייערך בקיסריה ואז גם תערוך מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה.

בשלב זה, וובה בראון ומשה אבוטבול, שמחלימים מניתוחים, נמצאים בספק לפתיחת האימונים וייתכן שיתחילו להתאמן באופן סדיר רק לקראת היציאה למחנה האימונים במירלו. תמיר כחלון לעומת זאת, אמור להיות כשיר לפתיחת האימונים. מי שעוד יצטרף לקבוצה הוא שחקן הרכש החדש, טובראנו פינאס.

בני סכנין פנתה רשמית להידאלגו, שבוחן הצעות מאירופה

טוברנו פינאס מכבי נתניה מול מוראד אבו ענזה בני לוד. מגד גוזני
פותח את העונה עם קרית שמונה. פינאס/מגד גוזני

בשלב זה נראה כי מהדי זועבי, שוערה של בית"ר טוברוק, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יחתום עד סוף השבוע בקבוצה ויחל גם הוא את האימונים עם הקבוצה. מי שבשלב זה לא יגיע לאימון הראשון הוא השוער איתמר ניצן, שכרטיסו שייך לקרית שמונה. ניצן טרם מצא קבוצה, אך בשלב זה הוא לא אמור לפתוח את האימונים עם קרית שמונה, שכן המטרה היא להשאילו או למכור אותו.

במועדון מחכים לכסף מהפועל תל אביב על דני עמוס וליאור לוי. האדומים חייבים כ-750 אלף שקל לקרית שמונה ובמועדון האדום העלו אפשרות להעביר שחקן לקרית שמונה תמורת מחיקת החוב, אלא שבשלב זה לא נעשתה פנייה לקרית שמונה בנושא. להפועל תל אביב יש זמן עד לתחילת החודש הבא להעביר את הכסף, אך ההערכות הן כי הסיפור הזה רחוק מסיומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully