וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ רוצה לשחק בעכו, האוהדים זועמים

23.6.2014 / 10:48

הבעלים לא רוצה לשלם את הסכומים הנדרשים בסמי עופר, האוהדים מאיימים בחרם מנויים. נמשכת המתיחות עם עאהד עזאם

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
האוהדים שוב זועמים עליו. כץ/אדריאן הרבשטיין

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, נוטה לשחק באצטדיון בעכו בעונה הבאה ולא באצטדיון סמי עופר החדש שנבנה בחיפה. הדבר מעורר את זעמם של אוהדים רבים של הקבוצה, שאף מאיימים בחרם מנויים. כץ הבהיר לסובביו כי הוא אינו רואה לנכון לשלם סכומים גדולים כל כך עבור שימוש באצטדיון, במיוחד לאור העובדה שאפילו במשחקים הגדולים של הקבוצה מגיעים ליציעים רק קצת יותר מעשרה אחוזים מתכולת האצטדיון סמי עופר.

רבים מהאוהדים, ששמעו על הכוונה של כץ, מתכוונים להתקומם כנגד ההחלטה לצאת מחיפה ולשחק בעכו. בשלב זה ישנם אנשים בסביבתו של כץ המנסים להניא אותו מלהכריז על עכו כאצטדיון הביתי לעונה הבאה, כאשר עד תחילת השבוע הבא יתברר היכן הקבוצה תשחק.

הפועל פ"ת: "בניית התקציב לא פשוטה, מעריכים שנאושר"

עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
המתיחות נמשכת. עזאם/אדריאן הרבשטיין

המתיחות בין הפועל חיפה לעאהד עזאם נמשכת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן עלול שלא לפתוח את האימונים עם הקבוצה, זאת בשל דרישה שלו לשדרוג חוזהו, שהוא מהנמוכים בקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי במשכורת האחרונה של העונה, קוצצו ממשכורתו של עזאם כ-75 אחוזים, מה שהותיר אותו עם משכורת של כמה מאות שקלים בלבד. הקיצוץ נעשה לטענת המועדון בשל אחזקת הרכב אותו קיבל עזאם ושאותו לא החזיר בסיום העונה. מקורבי השחקן טוענים שהבעלים כץ הבטיח לשדרג את שכרו בחודשים האחרונים של העונה החולפת וכי מהשדרוג הזה תקוצץ האחזקה על הרכב.

"מביאים שחקנים בני שלושים ומעלה ומפנקים אותם בחוזים גבוהים ומנגד, שחקן בית שגדל במועדון ונמנה על סגל הנבחרת האולימפית, נתקל במעשים כאלה", אמר שחקן המקורב לעזאם, "אחר כך מתפלאים למה שחקני הבית בורחים מהמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully