וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: גיא דיין חתם לשנתיים

23.6.2014 / 19:12

הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חוזר לקדנציה שנייה. בן דקון ממשיך לחפש שותפים חדשים ורכש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים השבים. גיא דיין עם עידן בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיא דיין חתם הערב (שני) לשנתיים בהפועל פתח תקוה. ראשי הקבוצה נפגשו היום עם השחקן וסוכנו, אחרי שכזכור הוא כבר היה כמעט סגור בקבוצה, אלא שאז נסעו הבעלים דורון בן דקון והמנכ"ל יורם עינב לביתו של השחקן בבית שאן ושם התברר כי יש פערים בין הצדדים. כעת, כאמור, הפערים נסגרו, והקשר ששיחק אשתקד בהפועל עכו חוזר לקדנציה שנייה בשורות המלאבסים.

החוזה עליו סוכם הוא לשנתיים, כשבכל עונה ישתכר השחקן כ-100 אלף דולר (כולל רכב ודירה). על פי ההסכם, בקיץ הבא תהיה לקבוצה אופציה להאריך את החוזה בעונה נוספת, כשדיין יוכל להשתחרר ממנו במידה ויקבל הצעה לחתום באחת הקבוצות הגדולות.

בפתח תקווה ממשיכים לחפש שחקני חיזוק כשהמטרה היא בלם ושני קשרים. בכל הקשור לבניית התקציב וליכולת של בן דקון לעמוד בתקציב המינימום, אמר גורם במועדון: "מי אמר שזה יהיה קל? דורון בן דקון אמר לאורך כל הדרך שזה סיפור לא פשוט ושהוא ישמח לשותפים, אבל בינתיים אף אחד לא עומד בפתח ומציע להצטרף. בכל מקרה ההערכה שלנו היא שלהפועל פתח תקווה יהיה תקציב מאושר בבקרה ושבסופו של דבר הכל יהיה בסדר".

במועדון עושים מאמצים לסגור עם ספונסר ראשי אך מכיוון שאין גוף גדול שמציע סכום משמעותי תמורת אימוץ ראשי, יתכן שהחולצה תחולק לשלושה חלקים ושלושה ספונסרים קטנים יותר יופיעו עליה יחד בחזית.

לידיעה הראשונית של מועמדותו של גיא דיין להפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully