וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קורדובה חזרה לליגה הראשונה אחרי 42 שנה

דרמה בגמר הפלייאוף. אוליסס ד'אבילה כבש בדקה ה-93 וקבע 1:1 נגד לאס פאלמאס. האנדלוסים עלו בזכות שער חוץ

אוליסס ד'אבילה. AP
שער דרמטי. ד'אבילה/AP

קורדובה עלתה הערב (ראשון) לליגה הבכירה בספרד אחרי 1:1 בחוץ נגד לאס פאלמאס במשחק הגומלין בגמר פלייאוף ההעפלה מליגת המשנה. המשחק הראשון הסתיים ב-0:0, ושער חוץ דרמטי העניק ללוס קלפיאס ("החליפים) את המקום בליגה הראשונה. אפוניו כבש ראשון עבור הקבוצה הביתית בדקה ה-48, אבל אוליסס ד'אבילה המקסיקני, שמושאל לקורדובה מצ'לסי, איזן שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ושלח את האנדלוסים לליגה הבכירה לראשונה אחרי 42 שנה.

לקראת הסיום, במצב של 0:1 ללאס פאלמאס, מאות אוהדים שלה פרצו לתחומי המגרש כדי להתחיל בחגיגות. השופט עצר את המשחק עד שהם פונו מכר הדשא ולאחר מכן הגיע השער הדרמטי. רבים משחקני הקבוצה המקומית פרצו בבכי מר והמשטרה הבריחה את השופט במהירות לחדר ההלבשה, מחשש שהאוהדים שנמצאים בצידי המגרש יפגעו בו.

קורדובה שמודרכת על ידי אקס ברצלונה וצ'לסי, אלברט פרר, סיימה את העונה הסדירה במקום השביעי בלבד, אבל השתחלה לפלייאוף בגלל שברצלונה ב' סיימה שלישית והיא לא רשאית לעלות ליגה. לוס קליפאס עברו את ריאל מורסיה בחצי גמר הפלייאוף וכעת עברו את לאס פאלמאס האומללה. הם הצטרפו לאייבאר ודפורטיבו לה קורוניה, שסיימו את העונה הסדירה במקומות 1 ו-2 בהתאמה והעפילו בעצמן. אגב, בעונה הבאה תשחקנה בליגה הראשונה בספרד חמש קבוצות אנדלוסיות - יותר מבכל שנה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully