וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כרמלו אנתוני יוצא מחוזהו בניו יורק

כוכב הניקס שיהיה כעת שחקן חופשי בירר "איך זה להיות מפורסם בשיקגו", גם ת'יבודו מתכונן לאפשרות שיגיע לבולס

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
בתפוח הגדול הוא לא צפוי להישאר. כרמלו אנתוני/AP

ממש כמו לברון ג'יימס, דוויין ווייד וכריס בוש, גם כרמלו אנתוני אמור להודיע בימים הקרובים האם הוא מנצל את אופציית היציאה מחוזהו, והופך לשחקן חופשי. בארצות הברית מדווחים הערב (ראשון) שזה בדיוק מה שהסמול פורוורד בן ה-30 בחר לעשות, כשכבר הודיע לניו יורק על החלטתו.

על פי דיווח ב-ESPN מלו מתעניין באופציית שיקגו: "כרמלו דיבר עם אדם רב-השפעה שגר באיזור שיקגו כדי לדעת איך זה להיות אדם מפורסם בעיר הרוחות". ב'שיקגו סאן טיימס' נטען כי גם הבולס עושים שיעורי בית, כשהמאמן טום ת'יבודו כבר שוחח עם כמה מאמני עבר של כוכב ניו יורק כדי לשמוע על מוסר העבודה שלו. מאמן אחר אמר: "אמרתי לטום שיהיו ימים שיעוף לו הראש בגלל ההגנה של מלו, אבל הוא כל הזמן אומר שיידע איך לגרום לזה לעבוד".

בחודש מרץ האחרון נכתב ב-ESPN כי אנתוני דיבר במשחק האולסטאר האחרון עם ג'ואקים נואה על איך זה לשחק תחת ת'יבודו, כשהשיחה ההיא הפכה במהירות לניסיון של הפורוורד/סנטר הצרפתי לגייס לשורותיו את הסקורר המחונן.

בתיאוריה, כרמלו יכול לבחור לצאת מחוזהו הנוכחי ולחתום על חוזה מקסימום נוסף בשורות הניקס, שיוכלו להציע לו יותר מכל קבוצה אחרת (129 מיליון דולר ל-5 עונות, לעומת 96 מיליון דולר ל-4 עונות בשאר הקבוצות), אולם בארצות הברית מעריכים שהכסף לא יספיק כדי להשאיר אותו בתפוח הגדול. אם יהפוך שחקן חופשי, אנתוני צפוי להכריע בין שיקגו, יוסטון, דאלאס ומיאמי, בהנחה שזו תצליח לפנות מספיק כסף תחת תקרת השכר.

מאמן שיקגו טום ת'יבודו. GettyImages
לא חושש מההגנה של כוכב הניקס. ת'יבודו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully