וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מקווה: חיפה תשתתף בשכרו של צוצאליץ'

22.6.2014 / 15:39

העולה החדשה מעוניינת בבלם הירוקים, אך חוזהו כבד עליה. צוצאליץ' מוכן לרדת בדרישותיו, ל-160 אלף יורו נטו לעונה

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה כובש. אדריאן הרבשטיין
יהיה פיתרון? צוצאליץ'/אדריאן הרבשטיין

במכבי נתניה מקווים שמכבי חיפה תסכים לקחת חלק קטן מהחוזה שיש לה עם אדין צוצאליץ' ואז הבלם יוכל לחתום בשורות העולה החדשה. צוצאליץ' מחזיק בחוזה לעונה הבאה בחיפה, בשכר של 200 אלף יורו נטו. מאחר שהירוקים אינם מעוניינים עוד בשירותיו, נכנסה נתניה לתמונה לפני מספר שבועות, אולם העניין שגילתה הקבוצה של יוסי מזרחי בצוצאליץ' דעך כיוון שהצרפתי ממוצא אלג'יראי, סופיאן שרפה, היה אמור לחתום אצלה. לאחר הפיצוץ מול שרפה, חזרו בנתניה לאופציית צוצאליץ', אולם נכון לרגע זה, הסכומים המובטחים לו מצד מכבי חיפה כבדים מאוד על נתניה.

גורם בנתניה אמר לוואלה! ספורט: "צוצאליץ' הסכים לרדת לשכר של 160 אלף יורו נטו לעונה. אנחנו יכולים לשלם קצת פחות וכולנו מקווים שחיפה תשלם את ההפרש והוא ישחק בנתניה".

בני סכנין: דדי בן דיין צפוי לסכם לעונה נוספת

עמרי קנדה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יעבור לגור בנתניה. קנדה/ברני ארדוב

פרקליטו של עמרי קנדה, עורך הדין צ'רלי בוזגלו, הכין את טיוטת החוזה של המגן הימני, שאמור לחתום בנתניה עוד השבוע. קנדה, המתגורר בירושלים עם רעייתו הכורעת ללדת, יעבור כחלק מחוזהו להתגורר בנתניה, בדיוק כפי שיעשה עמית בן שושן הירושלמי, שכבר סיכם את כל תנאיו בקבוצה ויחתום. בעקבות כל השמועות והידיעות שנקשרו בעבר אל קנדה ולאורח חייו, תכניס נתניה לחוזהו סעיף המאפשר לה להשתחרר מההסכם במידה שהשחקן יעבור עבירות משמעת.

במועדון מצפים לשובו של הבעלים אלי שגב אחרי שהות של כמעט שבועיים באפריקה. בנתניה מחכים לשמוע משגב האם ניתן לצרף חלוץ זר משמעותי או שהם ילכו עם חלוץ ישראלי דוגמת עידו אקסברד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully