וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסטבורן: מדיסון קיז השיגה תואר ראשון בקריירה

האמריקאית בת ה-19 ניצחה 3:6, 6:3, 5:7 בגמר את קרבר ותתקדם למקום ה-30. דן בוש: תואר ראשון לבאוטיסטה אגוט

מדיסון קיז, טניסאית אמריקאית. Jan Kruger, GettyImages
וזוהי רק ההתחלה. מדיסון קיז/GettyImages, Jan Kruger

האמריקאית בת ה-19 מדיסון קיז, הטניסאית הצעירה ביותר בין 50 הראשונות ומי שנחשבת על ידי רבים לשחקנית טופ 10 פוטנציאלית, זכתה היום (שבת) בתואר WTA ראשון בקריירה כשניצחה את אנג'ליק קרבר מגרמניה 3:6, 6:3, 5:7 בגמר טורניר איסטבורן באנגליה.

קיז, המדורגת 47 בעולם, נלחמה ביריבתה (תשיעית בעולם וחמישית בטורניר) במשך כשעתיים והציגה יכולת משובחת על הדשא, רגע לפני פתיחתו של טורניר ווימבלדון. קיז השיגה נקודות ב-14 מ-19 העליות שלה לכיוון הרשת, רשמה לא פחות מ-17 אייסים מול אפס של קרבר והשיגה 60 ווינרים. שבירה אחת במערכה השלישית סידרה לה את תואר הבכורה. "הידיים שלי עדיין רועדות", אמרה לאחר שקיבלה את הפרס. "אני כל כך מתרגשת". קיז צפויה להתקדם לעבר המקום ה-30 בדירוג העולמי.

גם בטורניר "טופ שלף" בדן בוש, הולנד, הייתה זוכה אמריקאית. קוקו ואנדוויי, המדורגת 69 בעולם, ניצחה שם בגמר 2:6, 4:6 את הסינית ז'נג ג'י (90).

בגמר המקביל של הגברים בדן בוש, ניצח רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי (28 בעולם) 6:2, 6:7, 4:6 את בנג'מין בקר הגרמני, שהדיח בסיבוב השני את דודי סלע. באוטיסטה אגוט ידע להתאושש למרות שהפסיד את המערכה הראשונה, שרד את שובר השוויון בשנייה וניצל שבירה אחת כדי להשיג את ההכרעה בשלישית ולציין תואר ראשון בקריירה בגיל 26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully