וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: פליפה מאסה יזנק מהפול פוזישן באוסטריה

מרצדס כשלה במקצה הדירוג לראשונה העונה, הברזילאי חגג פול ראשון מאז 2008. בוטאס שני ביום מושלם של וויליאמס

פליפה מאסה (במרכז) עם ואלטרי בוטאס (מימין), ניקו רוזברג, פורמולה 1. Mathias Kniepeiss, GettyImages
חיכה כמעט שש שנים. פליפה מאסה, במרכז, עם ואלטרי בוטאס וניקו רוזברג/GettyImages, Mathias Kniepeiss

פליפה מאסה הדהים היום (שבת) את נהגי קבוצת מרצדס ורשם פול פוזישן ראשון מאז 2008 בסבב הפורמולה 1, כשסיים את מקצה הדירוג בגרנד פרי האוסטרי בזמן של 1:08.759 דקות. מאסה הברזילאי, שעבר העונה לוויליאמס, הקדים את שותפו לקבוצה ואלטרי בוטאס הפיני שיזנק שני מחר (ראשון, 15:00, 5+ לייב) במסלול רד בול בשפילברג. כך, אחרי שבעה מקצי דירוג בשליטתם של ניקו רוזברג ולואיס המילטון, הגיע השינוי המפתיע.

היום המושלם של קבוצת וויליאמס הגיע בעיקר הודות לפאשלות של מרצדס. רוזברג, שמוליך את דירוג הנהגים, יזנק רק מהמקום השלישי לאחר מקבץ טעויות, בעוד שותפו/יריבו המילטון נדחק למקום התשיעי מפני שיצא מגבולות המסלול בסיבוב המוקדמות השלישי. מאסה, כאמור, ניצל את השגיאות של השניים, קבע את הזמן הטוב ביותר והעניק לוויליאמס צמד נהגים בשורה הקדמית, לראשונה זה יותר מעשור.

מאסה עצמו המתין 2,058 ימים מאז הפול פוזישן הקודם שלו, בגרנד פרי הביתי בברזיל, אז גם השיג את ניצחונו האחרון כנהג קבוצת פרארי. מדובר בזמן ההמתנה הרביעי באורכו בהיסטוריה, פחות רק מריקרדו פטרסה (2,163), ג'אנקרלו פיסיקלה (2,415) והשיאן מריו אנדרטי (2,940).

פרננדו אלונסו מפרארי סיים רביעי במקצה הדירוג, ואילו חברו לקבוצה קימי רייקונן יזנק רק מהמקום השמיני. דניאל ריקיארדו, שניצח עבור רד בול בגרנד פרי הסוער המונטריאול, יתחיל מהמקום החמישי.

מכוניתו של פליפה מאסה, קבוצת וויליאמס, פורמולה 1. רויטרס
הפתעה ברד בול רינג. פליפה מאסה דוהר/רויטרס

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully