וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתודה: צעיר עטוף דגל פלסטין פרץ לפרקט בהפסד לצרפת

21.6.2014 / 13:25

תקרית במהלך משחק ההכנה בו הפסידה ישראל 69:46. יו"ר המשלחת אקוניס: "לא נעים, אבל אנחנו מרגישים בטוחים"

אלדד אקוניס מנהל מקצועי בני השרון/הרצליה. קובי אליהו
לא נעים, לא נורא. אקוניס/קובי אליהו

נבחרת העתודה של ישראל רשמה אמש (שישי) את הפסדה הראשון במהלך טורניר ההכנה בצרפת כשנוצחה 69:46 על ידי נבחרת צרפת החזקה, שתתמודד עמה באותו הבית באליפות אירופה ביוון. השחקנים של שרון דרוקר יפגשו היום במשחקי הדירוג את נבחרת טורקיה, היחידה שטרם הפסידה, ויחסרו את גולן גוט שנפצע בהפסד לצרפת ולא ישוב לשחק בטורניר. קלעו לישראל: רפי מנקו 12, עידן זלמנסון 11, נאור שרון ואיתי שגב 5 כל אחד, אדם אריאל 4, רום גפן ואיגור קולשוב 3 כל אחד.

במהלך המשחק נגד צרפת אירעה תקרית, כאשר לפרקט פרץ אוהד עטוף בדגל פלסטין, שסולק במהירות על ידי המאבטחים. לפני ואחרי המשחק חיכו תומכי פלסטין לנבחרת מחוץ למגרש וקראו קריאות בגנות ישראל. "זה לא נעים אבל לצערי אנחנו רגילים למראות כאלה", אמר יו"ר המשלחת אלדד אקוניס, "המאבטחים טיפלו במקרה בצורה נהדרת ואנחנו מרגישים בטוחים".

ישראל תתמודד בבית ד' באליפות אירופה שתערך ביוון עם נבחרות פולין, בולגריה, צרפת ורוסיה כששלוש הנבחרות שתסיימנה במקומות הראשונים בבית תעפלנה לסיבוב השני ואילו שתי האחרונות תרד למשחקי הדירוג 12-20, מהן תשרוד רק נבחרת אחת בדרג הראשון. בשנה הבאה תחזור אליפות אירופה למסגרת של 16 נבחרות, ובאיגוד הכדורסל היו רוצים מאוד שישראל תשרוד בדרג הבכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully