וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "מאמינים שדני פרנקו הוא הדבר הבא"

21.6.2014 / 8:19

בבירה מרוצים מהצירוף של המאמן ושל דונטה סמית' שהעדיף אותם על פני מכבי ת"א: "יש תשתית טובה לשנים הקרובות"

דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה חוגג. קובי אליהו
550 אלף דולר לעונה. דונטה סמית'/קובי אליהו

לאחר שהודחה בעונה החולפת בחצי גמר הפלייאוף, החליטה הפועל ירושלים לשנות את פניה. במקומו של בראד גרינברג מונה אתמול (שישי) דני פרנקו לתפקיד המאמן אחרי שבעונה שעברה הצעיד את מכבי חיפה למרחק נגיעה מזכייה באליפות. במקביל הודיעה הקבוצה מהבירה על צירופו של דונטה סמית' לשלוש שנים.

לירושלים היו שלושה מועמדים לתפקיד המאמן: דן שמיר, דני פרנקו ועודד קטש. ההנהלה נפגשה עם שלושתם ואילו הם התבקשו להציג את ה'אני מאמין' שלהם וכיצד בכוונתם להשיג את מטרות הקבוצה בשנים הקרובות. הפור נפל על פרנקו וגורם בקבוצה הסביר: "הוא מאמן ישראלי טוב ומוכשר, והוא יהיה בהפועל כמה שנים. הוא מתאים למטרות שלנו ולפרויקט שנבנה בארנה. אנחנו רוצים להצליח מקצועית, לשחק ביורוליג ומאמינים שדני הוא ה'דבר הבא' בכדורסל , לכן הוא נבחר להצעיד את הקבוצה".

בירושלים הוסיפו כי הם התרשמו מהדרך בה פרנקו הביא את מכבי חיפה לסדרת חצי גמר הפלייאוף נגדם ולמשחקי הגמר נגד מכבי תל אביב

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הרשים את ההנהלה. פרנקו/ברני ארדוב

אחרי שבמכבי תל אביב הופתעו מבחירתם של ליאור אליהו ויותם הלפרין לחתום בעונה שעברה בהפועל ירושלים, הצהובים רשמו הפסד נוסף בגזרת חימוש הסגל: דונטה סמית'. הפורוורד האמריקאי חוזר על ידי אלופת אירופה, אבל בחר לחתום על חוזה ארוך טווח בבירה. סמית' הגיע אתמול למשרדיו של אורי אלון בניו יורק ונפגש עם הבעלים ועם המנכ"ל גיא הראל. במהלך הפגישה הועלתה הצעתה של מכבי תל אביב, אבל האמריקאי אמר: "אני מעדיף את הפועל ירושלים על מכבי תל אביב בגלל שאני מאמין במה שבונים בקבוצה".

גורם בירושלים מספר: "היה חסר לנו העונה שחקן עם קצת 'רוע' על המגרש, במובן החיובי של המילה. לדונטה יש את זה". סמית' צפוי להרוויח כ- 550 אלף דולר לעונה. בהפועל ירושלים אמרו ש "קיצ'ן שימשיך, הלפרין, ליאור ודונטה, מהווים תשתית טובה. כולם חתמו כאן על חוזים ארוכים טווח ואפשר להגיע להישגים יפים, ללכת על תארים ולשחק ביורוליג".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully