וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אמביד ייעדר כ-4-6 חודשים מהמגרשים

הסנטר של קנזס שנחשב למועמד המוביל להיבחר ראשון בדראפט נותח. המועמד המוביל להיבחר ע"י קליבלנד של בלאט: וויגינס

שחקן מכללת קנזס ג'ואל אמביד. GettyImages
הבריאות עלולה לעלות לו בבחירת טופ 10. אמביד/GettyImages

עד לפני כשבועיים, היה ג'ואל אמביד המועמד המוביל להיבחר ראשון בדראפט 2014 - דראפט שאמור להיות אחד האיכותיים ביותר בשנים האחרונות. אלא שהסנטר המצוין של מכללת קנזס סובל מפציעה ברגלו והלילה (שישי), אחרי שנותח, נודע כי הוא ייעדר בין ארבעה ושישה חודשים מהמגרשים. המשמעות: מנייתו של אמביד תרד באופן משמעותי, והוא עלול שלא להיבחר בעשר הבחירות הראשונות בדראפט.

"שני ברגים הוכנסו ברגלו הימנית, הניתוח עבר טוב מאוד ואני משוכנע שאחרי תהליך החלמה הוא יוכל לחזור ולשחק ב-NBA", אמר הרופא שניתח את הסנטר של קנזס, שהושווה עד לא מזמן לשחקן היכל התהילה האקים אולג'וואן. אמביד עצמו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לאלוהים יש תכנית עבור כולנו, זו מהמורה קלה בדרך לקאמבק גדול".

בעונתו הראשונה והאחרונה במכללות העמיד אמביד, שנחשב לסנטר הגנתי מצוין עם איכויות התקפיות רבות, ממוצעים של 11.2 נקודות (62 אחוז מהשדה, 68 אחוז מהעונשין), 8.1 ריבאונדים, 1.4 אסיסטים ו-2.6 חסימות למשחק.

ומה כל זה אומר על דיוויד בלאט וקליבלנד? כעת קשה להאמין שהקאבלירס יהמרו על אמביד בבחירה הראשונה, ובארצות הברית מעריכים שהמועמד המוביל כרגע הוא אנדרו וויגינס, הסמול פורוורד האתלטי ששיתף עם הסנטר פעולה בקנזס, ונחשב לבעל פוטנציאל רב. גם ג'בארי פארקר מדיוק עדיין בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully